دادستان خرمشهر؛

بازار خرمشهر برای حفظ جان شهروندان باید هر چه زودتر تعطیل شود

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا ،بازار خرمشهر برای حفظ جان شهروندان باید هر چه زودتر تعطیل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فاخر باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر تعطیلی بازارهای این شهرستان را از کسبه و مالکان واحدهای صنفی خواستار شد و گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا ،بازار خرمشهر برای حفظ جان شهروندان باید هر چه زودتر تعطیل شود.

او بر رعایت قرنطینه‌ خانگی تاکید کرد و افزود: از صاحبان مغازه‌ها و املاک انتظار داریم با توجه به شرایط پیش آمده و به رغم همه مشکلات اعم از اجاره بها و سایر هزینه‌های جانبی این شرایط سخت را درک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از مدیران بانک‌ها و موسسه های مالی نیز خواست در این شرایط سخت کنار مردم باشند و برای پرداخت اقساط حداقل از اسفندماه تا پایان فروردین بر همشهریان سخت نگیرند.

باوی گفت: از معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز انتظار داریم طی نامه نگاری با استاندار خوزستان، بانک‌ها و موسسه های مالی را ملزم کند تا تصمیمی برای رفع مشکل باز پرداخت اقساط بانکی در این شرایط سخت اتخاذ کند.

او خطاب به مردم خرمشهر بیان داشت: اتخاذ تدابیر سختگیرانه در این شرایط حساس جز حفظ سلامتی و کنترل بیماری فراگیر نبوده و نیست و اینکه به کسبه مستاجر، دستفروشان و یا شهروندانی که تمام امیدشان را به اسفند و فروردین بسته بودند تا اندکی از بار مشکلات و تنگناهای مالی زندگی شان بکاهند، توصیه کنی یا دستورالعمل صادر کنی تنها منبع درآمد و رزق و روزی شان را تعطیل کنند بسیار تلخ و زجرآور است اما چاره ای نیست.

دادستان خرمشهر بابت اتخاذ تصمیم های سخت‌گیرانه مبنی بر تعطیلی بازار و ماندن در خانه که برای حفظ سلامتی شهروندان اتخاذ شده عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.