معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خبر داد؛

پیش بینی مکان‌هایی برای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا در تهران

تقی زاده گفت: مکان‌هایی برای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا که قصد ورود به استان تهران را دارند، پیش بینی شده‌ است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در نشست اضطراری شورای ترافیک استان تهران اظهار کرد: در این جلسه در مورد مکان‌های قرنطینه برای نگهداری افراد مشکوک به کرونا نیز تصمیم‌هایی گرفته شد.

وی تصریح کرد: همچنین با شهرداران استان تهران هماهنگی‌های لازم برای اتخاذ محدودیت تردد در آرامستان‌ها با تمهیدات وزارت کشور انجام شد.

تقی زاده اعلام کرد: با وجود سمپاشی مستمر اماکن عمومی توسط شهرداری‌های این استان، از مردم درخواست می‌شود پنجشنبه آخر سال به آرامستان‌ها نروند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اولویت اصلی و مورد تأکید تمامی مسئولان کشوری و استانی، در خانه ماندن مردم و خودداری از حضور در اجتماعات از جمله آرامستان ها است.

وی افزود: مهمترین دستور جلسه کنترل مبادی ورودی و خروجی استان تهران به لحاظ تردد‌ها و جلوگیری از شیوع کورونا ویروس بود.

تقی زاده افزود: بر همین اساس بنا شد اکیپ‌هایی در مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین چهار ترمینال اصلی تهران یعنی شرق، غرب، جنوب و بیهقی استقرار پیدا کنند تا به این طریق با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، بسیج و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی نسبت به غربالگری افراد اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: همچنین بنا شد در این اماکن اقلامی همچون دستگاه‌های تب سنج که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و اقلام حفاظتی و بهداشتی وزارت بهداشت تأمین می‌شود، قرار گیرد تا برای تب سنجی افراد استفاده شود.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده در روز جاری ۲۴ اسفند از سوی وزارت بهداشت مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر، بهبود یافته چهار هزار و ۳۳۹ نفر و فوت شده ۶۱۱ است.

در این میان استان تهران با سه هزار و ۳۲۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، در کشور رکورد دار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اگه‌واقعا‌به‌مردم‌راست‌میگویند‌بگویند‌ویروس‌چگونه‌بخاطر‌منافع‌چند‌نفر‌زندگی‌هشتاد‌میلیون‌ایرانی‌را‌به‌گند‌کشید
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
وقتی اوضاع اینقدر در تھران با این جمعیت خراب است چہ اصراری برای ادامہ کار وجود داردتعطیل کنید
وبا کسانیکہ بہ مسافرت بہ ھر دلیل میروند برخورد شدید و پشیمان کنندہ انجام دھید اگر برایہ جان مردم بیشتر از 4روز کاری ارزش قائلید مقصر مردم نیستند چون مجبورند سر کار بروند بہ امید شنبہ کہ اوضاع عادی شود
آخرین اخبار