ایتالیایی‌ها با ماندن در خانه به جنگ با کرونا رفته‌اند + فیلم

ساکنان شهر رم مانند اهالی دیگر شهر‌های ایتالیا برای غلبه بر ویروس کرونا خانه نشین شده‌اند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تدابیر سخت‌گیرانه دولت ایتالیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شهر رم پایتخت این کشور را خلوت کرده و ساکنان این شهر چند میلیونی در پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی، در خانه‌هایشان هستند. از چند روز پیش رم مانند دیگر شهر‌های ایتالیا در قرنطینه است و به همین دلیل خیابان‌ها و میدان‌های این شهر خالی از مردم شده است.

در همین حال دولت چین به درخواست رسمی لوئیجی دی مایو وزیر امور خارجه ایتالیا، یک تیم پزشکی را همراه با تجهیزات مراقبت‌های ویژه برای کمک به این کشور در مبارزه با کرونا ارسال کرد.

وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: ما از کمک‌های دولت چین تقدیر می‌کنیم. هم اکنون ایتالیا در شرایط بسیار سختی قرار دارد و مردم دور از هم در خانه‌هایشان هستند، اما همین کار، موجب شکست کرونا می‌شود و به زودی شادی و نشاط به جامعه باز خواهد گشت.

ایتالیا هم اکنون بعد از چین بیشترین امار مبتلایان به ویروس کرونا را دارد.

ایتالیایی‌ها مثل دیگر اروپایی‌ها در ابتدا تدابیر سخت‌گیرانه‌ای که چین برای مبارزه با کرونا اتخاذ کرد مبالغه آمیز می‌دانستند، اما امروز ایتالیا اولین کشور در جهان است که مجبور شده قرنطینه ملی اعلام کند که قواعد آن از برخی جهات به حکومت نظامی شباهت دارد.


بیشتر بخوانید: تدابیر بهداشتی دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا + فیلم 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
وقتی دید وبازدید عید نداریم چرا یه عده همش دنبال خرید تو بازارن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
احمق و نفهم که شاخ و دم نداره.همینان دیگه .ما الان نزدیک یک ماهه خانواده رو تو خونه قرنطینه کردیم اونوقت این احمق ها هر روز تو خیابونا ولن و اجازه نمیدن سلامتی به شهر برگرده.واقعا امیدوارم اونایی که با رعایت نکردنشون باعث رنج و عذاب مضاعف دیگران میشن خدا لعنتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
آفرین حالا مردم ما همه ریختن تو خیابون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خود مردم قانون مدارن. این از بچگی توشون نهادینه شده. مردم ما را اگه مجبور کنی (یعنی اگه قانون هم باشه)، بدتر لجبازی میکنند. افتخار میکنن که قانون را زیر پا بگذارند.
تا به اون سطح فرهنگ برسیم، خیلی راه داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا رقص و شادی و سرود خواندنشان بالکن خانه هابشان را که برای مقابله با کرونا و جفظ روحیه انجام داده اند نشان نمیدهید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا برای مسئولین کشور متاسفم نتونستن کشورو قرنطینه کنند چون جون مردم براشون مهم نیست مهم اینه بگن تو ایران با وجود کرونا همه چی خوبه از ایتالیا یاد بگیرید الان همه بیرونم مغازه خرید میکنن حتی نتونستن مغازهارو تعطیل کنن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
هموطن حتما باید مسئولین بگن. ماخودمو باید تصمیم به قرنطینه خانگی بگیریم#درخانه بمانیم.
Belgium
میلاد
۱۱:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
یعنی واقعا ایتالیا خلوت خلوت شده دمشون گرم.امید وارم مردم ایران هم خودشون بدون اینکه دستوری صادر بشه بدون اینکه کسی بهمون بگه خودجوش همه تصمیم بگیریم حداقل 2 روز حداقل2 روز تو خونه بمونیم خریدارو کم کنیم عید دیدنی رو حرام بدونیم 13بدر رو توخونه بمونیم.تا به امید خدا این مشکل برطرف بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اونها دیرتر تصمیم گرفتند ولی همه سعی کردند عمل کنند!!!! ،سه هفتست وزیر بهداشت عاجزانه میخواد که همه خونه بمونن، همه میرن بیرون خرید عید ، ما هم باید استرس این وداشتن باشیم که اگر گرفتیم چون امکانات شهر های بزرگ و دانش پرسنل اونها ونداریم یا ... یا عارضه دار....
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
گیرم که خلق را به طریقی فریفتی با دست انتقام طبیعت چه می کنی؟!!! فاسدین فاسقین حیله گران توطئه گران فتنه گران هزار چهره ترامپ و پمپئو نجس خودکامه های دیکتاتور نژادپرست سفاکان ملعونین قمارباز منحوس تروریست جنایتکار دزد کلاهبردار باجگیر دروغگوی شکنجه گر مظلومان و کل بشریت در جهان به دستور توی کثافت دیوانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و انسان شرافتمند و جوانمرد دلاور مرد مردان و یارانش ترور شدند و به دستور توی منحوس ویروس کرونا پخش و پراکنده شد و به دستور اوباما و هیلاری کلینتون داعش ساخته و پرداخته و کشتار مومنین مسلمین حزب الله صورت گرفت و دستورات ضد بشریت دیگری که از شما شیاطین صادر شده... بدانید و آگاه باشید شماره معکوس نابودی و سقط شدن تو و همدستان ملعون شیطان صفتتان شروع شده و بسیار نزدیک است به زودی زود به زباله دان تاریخ انداخته خواهید شد و به جهنم سوزان پرتاب خواهید شد ننگ و رسوایی و مرگ و جهنم بر شما بدان عالم باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ما که ادعا میکردیم قرنطینه مال عهد بوق هستش چی ؟ الان رتبه سوم رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
کاش از همین حالا ممنوعیت رفت آمد و در دو استان با بیشترین درگیری شروع میکردند ، کار وبار مردم به راه هست ما تو خونه موندیم ولی پدر هامون مجبور میشن برن بیرون واسه کار وقتی همه مشاغل غیر مربوط کنسل کنید اونها هم مجبور به خونه موندن میشن. من واقعا نگرانم برای بزرگتر های مرد فامیلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ما که میرین قم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اینجور که پیش میریم ما هم مجبوریم همینکار رو کنیم یه عده خوشحالن که تونستن راه رو باز کنند برن شمال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بالاخره ما هم مجبور میشیم به این شکل عمل کنیم تاکرونا روشکست بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تفاوت فرهنگ عامل مهمی است ایرانیان یادبگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مردم ما راهي شمال شدن
بعضي ها واقعا نوبر هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
حالا ظهر حمید معصومنزاد میاد میگه مردم ایتالیا تصمیم گرفتند در خانه بمانند نمیدونم چرا صداش رو اعصاب هست حمید معصوم نزاد رووووم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ما هم با رفتن به مسافرت و خرید مقابله میکنیم
آخرین اخبار