شنبه ۱۶ فروردین، آیا واقعا نساجی با تراکتور بازی خواهد کرد؟

فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و پیش بینی نشده برنامه جدید مسابقات لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کرونا به تنهایی تمام معادلات دنیا را به هم زده است، از اقتصاد و مناسبات اجتماعی گرفته تا فوتبال و تجمعات ورزشی از شر این ویروس در امان نمانده اند.

گفته می‌شود حتی مسابقات رسمی بزرگ و از پیش برنامه ریزی شده‌ای مانند المپیک که قرار بود تابستان در توکیو ژاپن برگزار شود، تحت الشعاع این بیماری قرار گرفته و حتی احتمال دارد برگزار نشود.

لیگ‌های برتر دنیا یکی پس از دیگری بعد از برگزاری چند مسابقه بدون تماشاگر به این نتیجه رسیدند که برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا برای مدتی هرچند کوتاه مسابقات را تعطیل کنند.

لیگ برتر ایران هم جزو نخستین لیگ‌هایی بود که با توجه به سرعت همه گیری این ویروس تعطیل شد و می‌توان گفت جزو اقدامات شایسته‌ای بود که فدراسیون بدون رییس این روز‌های فوتبال به آن مبادرت ورزید.

اما در حالیکه لیگ‌های برتر دنیا به دلیل نامعلوم بودن زمان ریشه کن شدن کرونا از هرگونه برنامه ریزی جدید عاجز مانده اند و حتی خبر‌هایی مبنی بر پایان زودرس این لیگ‌ها به گوش می‌رسد، فدراسیون فوتبال ایران در اقدامی عجیب برنامه جدید مسابقات لیگ برتر و دسته یک را اعلام کرد تا بار دیگر شگفتی آفرین باشد.

همه این اعلام برنامه‌ها درحالی است که وزیر بهداشت چند روز پیش اعلام کرد روند شیوع کرونا تا بیستم فروردین هم به اوج خود می‌رسد و ممکن است تا خرداد ماه هم ادامه داشته باشد.

طبق برنامه قرار است نساجی شنبه ۱۶ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور برود که باتوجه به میزان همه گیری کرونا، می‌توان حدس زد این برنامه اعلام شده دستخوش تغییراتی خواهد شد، اما اساسا اینکه چه منظوری در پس این پیش دستی فدراسیون در اعلام برنامه بوده بر همه پوشیده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار