رمزگشایی از شیطنت آل سعود برای مقصر جلوه دادن ایران در شیوع کرونا /تاریخ انقضای بن سلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟

تنها کافی است به شکلی ویژه ویرانه‌های بن سلمانی را مرور کنید تا نسبت وی وحکومت سعودی با آمریکا وشخص ترامپ روشن شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بروز کرونا رسانه‌های بن سلمانی ابتدا و در سطحی وسیع کوشیدند تا کانون این مساله را هم درمنطقه وهم دردیگر کشور‌های جهان متوجه ایران کنند. هدف غایی این رسانه‌ها درحقیقت به انزوا کشاندن ایران بود پروژه‌ای که ۴ دهه است ان را پیگیری کرده اند، اما درحقیقت بخیه به دوغ زده اند.

رسانه‌های سعودی و البته وابستگان معدود منطقه‌ای ایشان هرکجا مبتلایی به کرونا میافتند آن را تازه بازگشته از ایران می‌کردند و در سانسور اخبار کرونایی درخصوص خود و دوستانشان در منطقه از یک سو و در امریکا از دیگر سو سنگ تمام می‌گذاشتند و البته همچنان براین سانسور وکوچک نمایی اصرار دارند، اما در شرایط جدید و پس از انکه بر همگان روشن شد که همه گیری کرونا جهانی است و مرز نمی‌شناسد و در شرایطی که حتی امریکا نیز مجبور به اعلان "حالت فوق العاده "در این کشور شد رسانه‌های قبیلگی سعودی مهم‌ترین وظیفه خود را حفظ و صیانت از شخص رییس جمهور امریکا تعریف کرده اند و به شدت می‌کوشند تا اخباری که متوجه سلامت ترامپ از ابتلا به کروناست را دروازه بانی کرده و در عین حال اخبار موید سلامتی او را پوشش دهند.

بدیهی است در این شرایط آل سعود و رسانه‌های این کشور نه دغدغه دار ترامپ که نگران اینده حکومت بن سلمان و پادشاهی او هستند و البته همچنان امیدوار به اینکه روزی ایران و امریکا درگیر شوند و میوه‌های این درگیری در سبد سعودی قرار گیرد. تمرکز بر ماجرا‌های این روز‌های عراق و تلاش سعودی برای منتسب کردن حملات مردم عراق به پایگاه تاجی به ایران نیز از همین منظر تعقیب می‌شود اگرچه تلاش برای دور کردن و منحرف ساختن افکار عمومی جهان از مساله دستگیری شاهزادگان سعودی توسط بن سلمان در سایه کرونا، ایران، عراق و بالاخره سلامتی ترامپ محل اهتمام جدی مقامات و رسانه‌های سعودی است.

اینکه تاکجا بن سلمان خواهد توانست به مو‌های دختر خاله اش افتخار کند را بایستی منتظر ماند و دید و البته باید انتظار کشید تاریخ انقضای بن سلمان برای این دختر خاله کی فرا خواهد رسید بالاخره در کارنامه تعریف شده امریکایی‌ها هر فرد تاریخ انقضا و کارویژه‌ای مشخص دارد.

منبع: العالم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سعودیها سیاست فرار به جلو را انجام میدهند تا متهم نشوند وگرنه ویروس کرونا با حمایت مالی سعودی و توسط دانشمندان شیطان صفت آمریکا برای ضربه زدن به کشورهای مخالف سیاستهای آنها طراحی شده است . گذشت زمان خیلی چیزها را روشن خواهد ساخت .
آخرین اخبار