تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار محلول ضدعفونی در پارک علم و فناوری فارس

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: شرکت‌های فناوری مستقر در این پارک با هدف پیشگیری از کرونا و مقابله با این ویروس روزانه بیش از ۱۰ هزار محلول ضدعفونی تولید می‌کنند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امین رضا ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری استان فارس با اشاره به دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر حمایت از واحد‌های فناور و دانش بنیان در تولید محصول یا خدمات مؤثر در مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: تولید مواد ضدعفونی در دستور کار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری فارس قرار گرفته و روزانه بیش از ۱۰ هزار محلول ضدعفونی در بسته‌بندی‌های ۱۲۵ سی سی را تولید می‌کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶ واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان و مردم مشغول هستند.

رئیس پارک علم و فناوری فارس با اشاره به ظرفیت شرکت‌های مستقر در این مجموعه گفت: در صورت تأمین مواد اولیه به خصوص الکل مورد نیاز این واحد‌های فناور و همچنین کسب مجوز‌های لازم توسط شرکت‌های دیگر ظرفیت تولید واحد‌های فناور در پارک علم و فناوری فارس پنج برابر تولید فعلی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار