صحنه زیبایی که موتورسوار در خیابان خلق کرد

موتورسوار انسان‌دوست با دیدن زن سالخورده مردد در کنار خیابان، بلافاصله موتورسیکلت خود را متوقف و او را از عرض خیابان رد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌گمان سال ۲۰۲۰ سالی چالش‌برانگیز برای جهانیان خواهد بود و مهربانی و فداکاری بهترین سلاح مردم جهان برای مواجهه با چالش‌هاست. در موقیعت‌های مختلف همه نیازمند آن هستند تا با همدلی و انسانیت از تمام مخاطرات این سال عبور و فضایی پر از آرامش برای خود و دیگران خلق کنیم.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین اقدامات انسان‌دوستانه را به تصویر می‌کشد.  یک موتورسوار چینی هنگامی که با درخواست کمک زنی سالخورده در کنار خیابان مواجه شد بلافاصله به کمک او شتافت. در این ویدئو مشاهده می‌شود این موتورسوار در عملی انسانی از موتور خود پیاده می‌شود و زن سالخورده‌ای را که در کنار خیابان سرگردان است به طرف دیگر خیابان می‌برد. این ویدئو که توسط دوربین داش‌کم خودرویی که در پشت موتورسوار متوقف شده بود تهیه شد پس از انتشار در توئیتر تاکنون ۶۵۶ هزار بیننده داشته و حدود ۶۰ هزار لایک دریافت کرد.

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود و برخی از آن‌ها اقدام زیبای موتورسوار را ستایش کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اعتقاد من به انسانیت هنوز پابرجاست. عالی بود مرد». کاربر دیگری نوشت: «همه فرشتگان بال ندارند» و کاربر سوم نیز با تمجید اقدام این موتورسوار نوشت: «کمک به همنوع وظیفه همه ماست، تا این جهان را تبدیل به جهانی بهتر برای زیستن کنیم».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.