تولید و توزیع روزانه هزار عدد ماسک در شهرستان عجب شیر

معاونت هماهنگ کننده مرکز آموزش پادگان ۰۳ شهید برخورداری گفت: روزانه هزار عدد ماسک توسط زنان پایور این پادگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،سرهنگ نباتی معاونت هماهنگ کننده مرکز آموزش پادگان ۰۳ شهید برخورداری گفت: روزانه هزار عدد ماسک توسط زنان پایور این پادگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

سرهنگ نباتی افزود: تعداد ۸ دستگاه چرخ خیاطی به عوامل و مجموعه همسران پایور این پادگان واگذار شده و برای کمک به هم نوعان و شهروندان خود با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان اقدام به تولید روزانه هزارماسک بهداشتی می‌ کنند.

او افزود: مواد اولیه این واحد‌های تولیدی از توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر تهیه شده و در اختیار این واحد‌ها قرار می‌گیرد و به صورت رایگان دوخت می‌شود

او با اشاره به اینکه با تولید این میزان ماسک، راحت می‌توان در کوتاه مدت مشکل کمبود ماسک این شهرستان را برطرف کرد،گفت: ماسک‌های تولید شده با نظارت شبکه بهداشت ودرمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، دادستانی و پلیس اماکن عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی وصنف‌های مرتبط شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.