مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره علت نبود آنتن تلفن همراه در خط ۷ مترو توضیحاتی داد.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت نبود آنتن تلفن همراه در برخی قسمت‌های خط ۷ مترو تهران اظهار کرد: این موضوع به اپراتور‌های تلفن‌های همراه مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه باید ببینیم که کدام یک از اپراتور‌های تلفن همراه در آنجا وجود ندارد، گفت: این جزء خدمات اپراتور‌ها است، ما فضا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و باید مسیر را تجهیز کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ممکن است در بحث تجهیزات مشکلاتی وجود داشته باشد، تصریح کرد: به همکاران اطلاع می‌دهم که این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار