گزارش/

قیمت گوشت قرمز در شب عید اعلام شد/ کرونا عامل افزایش قاچاق دام

بالاخره با کشمکش ها و افزایش شمار قاچاق دام، ستاد تنظیم بازار نرخ مصوب انواع هر کیلو گوشت قرمز را اعلام کرد.

قیمت گوشت در شب عید اعلام شد/به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترش بیماری کرونا و  شایعات مختلف مبنی بر قرنطینه شدن شهرها، بسیاری از خانوارها برای خرید مایحتاج خود به فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر هجوم بردند که همین امر زمینه را برای سودجویی عوامل واسطه و دلال و التهاب قیمت در بازار فراهم کرد.

این در حالی است که مسئولان ذی ربط معتقدند کمبودی در عرضه دام و گوشت وجود ندارد و تنها ازدیاد تقاضا برای خرید تا حدی زمینه را برای افزایش قیمت در بازار فراهم کرده است.

ماجرا تنها به این جا ختم نمی شود چرا که با نوسان نرخ ارز، قاچاقچیان نسبت به خروج قاچاق دام‌ انگیزه بیشتری پیدا می کنند.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که هر کیلو شقه گوسفندی با نرخ ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، شقه گوساله ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، سردست گوسفندی ۱۳۰ هزار تومان، سردست گوساله ۱۱۰ هزار تومان، راسته گوسفندی ۱۲۰ هزار تومان و راسته گوساله ۱۰۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود، در حالی که مسئولان معنقدند به سبب فراوانی عرضه دام نرخ واقعی هر کیلو شقه گوسفندی ۸۰ هزار تومان و شقه گوساله ۶۰ هزار تومان است‌.

حال به سراغ مسئولان ذی ربط می رویم تا از آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز در پی گسترش ویروس کرونا و تاثیر قاچاق دام بر وضعیت عرضه گوشت با خبر شویم:

شیوع ویروس کرونا بازار گوشت را بی رمق کرد

منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بازار گوشت قرمز به ثبات نسبی رسیده است، اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا، رکود سنگینی بر بازار حاکم است که انتظار می رود هر چه سریع تر این بحران مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به عرضه گوشت برزیلی و گوشت منجمد گوساله با نرخ ۴۰ هزار تومان، بازار گوشت به ثبات نسبی رسیده است.

پوریان با اشاره به اینکه ویروس کرونا بازار خرید و فروش تمامی اقلام را تحت تاثیر خود قرار داده است، بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و ایجاد جو روانی بر بازار، قیمت گوشت در خرده فروشی ها با نوساناتی روبرو شده است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور با بیان اینکه قیمت لاشه در عمده فروشی ها تغییر نداشته است، بیان کرد: این در حالی است که به سبب نبود تقاضا رکود سنگینی بر بازار حاکم است که انتظار می رود بازار هر چه سریع تر به شرایط عادی بازگردد.

اینمقام مسئول در پایان تصریح کرد: سال گذشته در ایام پایانی سال، گوشت منجمد به شکل گسترده خرید و فروش می شد که امسال به سبب تعطیلی صنوف رکود سنگینی بر بازار حاکم است.

قیمت واقعی هر کیلو گوشت گوسفند ۸۰ هزار تومان

سعید سلطانی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تاثیر شیوع کرونا بر وضعیت عرضه دام‌ اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا، تقاضا برای خرید گوشت در بازار افزایش یافته که همین موضوع بر التهاب قیمت گوشت دامن زده است.

وی افزود: با ازدیاد تقاضا برای خرید گوشت، قیمت همانند دیگر کالاها سیر صعودی داشت چرا که در شرایط بحران دلالان و واسطه گران از هجوم افراد برای خرید سو استفاده می کنند تا بتوانند سود هنگفتی را به جیب بزنند.

سلطانی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام و گوشت وجود ندارد، بیان کرد: این در حالی است که قیمت گوشت در خرده فروشی ها به ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان هم افزایش یافته است.

مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه نداریم، بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد تولید و زایش دام، جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود عرضه گوشت و دام زنده در بازار وجود ندارد.

وی قیمت فعلی هر کیلو دام سنگین را ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان و دام سبک ۳۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: براین اساس قیمت واقعی هر کیلو گوشت گوساله ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان و گوسفند ۸۰ هزار تومان است که متاسفانه به سبب حلقه های واسط با نرخ های بالاتری در بازار عرضه می شود که این موضوع هیچ ارتباطی به دامدار ندارد و تنها با اعمال نظارت بیشتر باید از سو استفاده متخلفان جلوگیری شود‌.

بازار دام ملتهب شد

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از افزایش ۳ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۵ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان به مغازه دار و ۱۱۰ هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

وی افزود: بنابر آخرین اطلاعات طی روزهای اخیر مقدار زیادی دام از مرز خارج شد که همین موضوع بر التهاب مجدد قیمت گوشت د بازار دامن زده است.

ملکی تعجیل افراد برای خرید گوشت همزمان با ویروس کرونا و شایعاتی مبنی بر قرنطینه شدن تهران را یکی دیگر از دلایل التهاب قیمت گوشت در بازار اعلام کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام نداریم، بیان کرد: با توجه به آنکه پشتیبانی امور دام هر کیلو گوشت برزیلی را با نرخ ۴۰ هزار تومان بدون محدودیت در اختیار عاملان فروش اتحادیه و فروشگاه می گذارد، از این رو پیش بینی می شود که با جلوگیری از قاچاق دام بازار به روال عادی باز می گردد.

 وی قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۴۳ هزار تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به خروج دام و عدم تمایل دامدار به عرضه در بازار داخل، قیمت دام تا حدی بالا می رود.

 با گسترش ویروس کرونا و محدودیت سفر و دید و بازدید و همچنین تعطیلی رستوران ها پیش بینی می شود که با جلوگیری از قاچاق دام، بازار گوشت به تعادل می رسد.

اگرچه با پیدا شدن ویروس ناخوانده بازار اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز تحت تاثیر شایعات فضای مجازی با نوساناتی در بازار روبروشد، اما به سبب شرایط مساعد تولید کمبودی در عرضه وجود ندارد که بازار دستخوش تغییر و تحولات قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
جمال
۱۷:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
خدایی هرجور حساب کنیم دخل وخرج ما که گاو داریم باهم نمیخونه..

همه چی تا دست ماست ارزونه. قیمت یه گاو زنده ویا گوساله رو که حساب میکنیم نمیشه هزینه خورد وخوراکش.


واقعا لازمه یه گزارش تهیه کنید قیمت خرید گوشت از دامدار واقعی تر بشه وقیمت برای مصرف مردم هم کمتر..

این وسط یه تعادل برقرار باید بشه که هم مصرف کننده گرون نخره هم دامدار ارزون نفروشه

دست دلال باید قطع بشه همین..

هرچه زودتر رسیدگی کنید که کمرمون زیر خرج ومخارج گاوها شکست ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خرج ودخل دام باهم نمی خونه وفقط قصاب استفاده رامی بره .دامدار همیشه بدبخته .درروز یک گوسفندمتوسط هفت هزار تومان خوراک می خوادحساب کنیدتا روزکشتارچقدرخرجش می شود.از روز تولدتاکشتار نزدیک به هفت ماه.روزتولدبره هشتصدهزارقیمتش هست .حساب کنید کیلویی چهل هزار بفروشی .واقعا باصرفه هست تواین مملکت دامداری وپرواربندی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام.من یک دامدارم.قیمتهای خوارک دام واقعا بالاست ومن دارم ورشکست می شم و قیمت دام زنده خیلی پایین معامله
می شه ومردم فقط چون از قصاب خرید می کنند خبر از جایی ندارند وفقط این را می دونم که قصاب دام زنده را مفت می خره وباقیمت خیلی بالابه مردم می فروشه.مثلا کیلویی چهل می خره بایدکیلویی نودبفروشه کیلویی یکصدوبیست می فروشه
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۲۰:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واردات دام مولد زیاد بشه تا هم کسب وکار وهم تولید رونق بیفته نه یکسری از خصولتی جیب شون پر بشه با ارز دولتی برای واردات گوشت
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۹:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام این قیمتها که اعلام کردید فقط وفقط برای ویترینه یکسری به فروشگاه های سطح تهران بزنید گوشت گوسفند کیلویی ۱۵۰ هزار تومان بفروش میرسانند واصلا ترسی از تعزیرات و جاهای دیگه هم ندارند پس تورو خدا واقیت بگید واین فروشگاه که اصلا قیمتی برای مشتری نزدن رسیدگی نمایبد هرچند اگه رسیدگی بشه.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
گوشت سگ هستن انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
تو این روزهای بد اقتصادی بیماری کرونا و مضاعف شدن هزینه ها از جمله مواد بهداشتی و نبود درآمد خدا به داد پدر های خانواده برسد.
Germany
محمد
۱۷:۰۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
آقای مسئول تو داری میگی قیمت دام زنده ۴۳ هزار تومن؟ بیا من ۲۷ هزار تومن میدم بهت . کجایی خوابی دیگه کمره هرچی دامدار و مصرف کننده هستو شکستید بیچارمون کردید اه بسه دیگه چقدر فریاد بزنیم کسی صدامونو نشنوه سود فقط شده واسه دلالا ما دامدارای بدبخت دیگه پول آذوقه نداریم بدیم حیوونا بخورن اونوقت اومدی میگی دام کیلویی ۴۳ هزار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
من دستم به دهنم میرسه یعنی پول گوشت و برنج هاشمی و میوه و سبزیجات رو دارم، نمیگم جزو طبقه سرمایه دار هستم چون همسر منم مغازه داره ولی بخدا هر چی در توانم باشه به همه کمک میکنم چه مالی و چه لباس و پوشاک و مواد غذایی وچن تا بچه و خانواده رو تحت پوشش دارم ولی نمیشه، حتی برای حیوانات هم غذا تهیه میکنم و بهشون میدم ولی وقتی میبینم هنوز کسانی هستن که محتاجن حالم خیلی بد میشه و غذا از گلوم پایین نمی ره، چکاری از دست منه نوعی برای همه اقشار برمیاد قندم عصبی میره بالا و وضعیت روماتیسم و روده هام بدتر میشه، خدایا میشه تمام هموطنان منو در پناه خودت داشته باشی و سر و سامان بدهی؟ آمین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
الان حدود یک ساله که مادر جزیره کیش،گوشت رو کیلویی 100به بالا می خریم،قابل توجه مسیولین
Iran (Islamic Republic of)
sm
۱۴:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
از ما دامدارها که گوساله زنده رو کیلویی 29000 تومان می خرن، یعنی خالص میشه کیلویی 58000 تومان بعد به مردم میدن 100000 تومان. این وسط هم ما داریم ورشکسته میشیم و هم مردم گوشت گرون می خرن
هزینه هر گوساله تا به وزن 500 کیلو برسه تقریبا 10 میلیون میشه، خرید اولیه گوساله هم با نرخ الان 6 میلیون، شما حساب کنید یعنی ضرر در ضرر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
مگه میشه با یارانه180تومن گوشت کیلو 120تومن خرید....جنس تولید داخلی نباید اینقدر باشه.خدا خدا خدا خدا این چه مملکتیه
Iran (Islamic Republic of)
راین
۱۳:۰۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدا از سرتون نگذره دغدغه ما شده خرید مایحتاج دغدغه اقا زاده هاهم وارد کردن خودرو جدید آخه تاکی ما باید زجر بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
حالا گوشتو ول کنید چون نداریم بخریم واجبم نیست تونون خریدن موندیم چه برسه گوشت نفستون از جایه گرم بلند میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام واقعا ک مگه میشه با یارانه ۲۰۰هزارتومنی ک نمیشه گوشت وبرنج ومرغ و شکر و قندوروغن وهمه چیز خرید واقعا برای مسئولین متاسفم با اینکه رس کارن ولی بفکر مردم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
بابا همه چی الکیه. قیمت اینطوریه.قصابا رو قیمت گوشت خون پدرشونم میکشند باور نکنین .خداروشکر ما دام داریم وگرنه میمردیم.خدایا ب دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
گوشت آخه مگه میشه گوشت 80تومنیم خرید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا علی رحیمی
۰۹:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
آ خدا نگاهی بکن.اگر گوشت نخورید نمی‌میرد من به شما قول میدم. اگر ما مردم پشت هم باشیم هیچ کدوم ما شب گرسنه سر رو بالشت نمیگذاره. بیایید به غیراز خودمون بفکر دیگران هم باشیم.به امید روزی که همه قدرت خرید داشته باشن همه باهم برابر باشند نه اینکه یکی خرج یک روزش می‌تونه واسه یکی دیگه خرج یک ماه باشه.! یکی بخوره پاک یکی هم سهمش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
اون موقع که گوشت کیلوی ۳۰ تومن بود نمیتونسیم بخریم حالا که
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام خدمت همه دوستان من یه دامدار هستم بنظرم قیمت همه چیز بیش از حد زیاده و فقط قیمت گوشت نیست بلکه واقعا قیمتی که از ما میخرن با توجه به خرج و مخارجی که هست واقعا بصرفه نیست و یه نکته این اونایی که میگید گوشت گرونه درسته حق با شماست ولی خدا وکیلی یه چند روز برید یه دامداری کار کنید بعد ببینم بازم میگید گرونه زحمت هاشو ببینید بعد نظر بدین البته ما هم از خدامونه قیمت همه چی بیاد پایین گوشت هم ارزون بشه
Iran (Islamic Republic of)
Arash
۰۷:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
چرا فقط همش به تهران و تبریز. قم میرسید ... تشریف بیارید. خوزستان. بندر ناهشهر ببینید چخبره. عمو .. گوشت شده کیلو 140 هزلر تومن. ... چرا مردمو سرکار میزارید عمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خب خداروشکر که مانمیتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خب خداروشکر که مانمیتونیم بخریم.این قیمتهایی رو که تعیین میکنن درواقع واسه خودشونه که راحت میتونن خوده گاورو یجابخرن مسئولین محترم.مافقط تصویرش و ببینیم کفایت میکنه عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
چرا در کشور ما قیمتها در هر شرایطی تمایل به بالا رفتن دارند فکر میکنم اگر در فضای اقتصادی جامعه یک سیب را پرتاب کنید بجای سقوط به زمین بی توجه به قانون جاذبه نیوتون به آسمان جذب شود !!... واقعا علت چیست؟؟؟!!...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا علت چیست؟؟؟!!...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
قیمت های که شما میدید بیشتر از بازار سیاه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
این قیمت‌هایی هم که گفتید خیلی بالاست و فقط پولدارها میتونن بخرن قشر مستاجر همین رقم هم برایش بالاست فکری برای فقر و نداری مردم بکنید در ایران بی عدالتی موج میزند مثلا مسلمانید و از اوضاع مردم بیخبر
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
گوشت کیلویی ۱۳۰ تومان هست این مسولین میگن ۸۰ تازه ۸۰ هم گرونه نابود شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام مسولان نو خدا کمک کنن بنده57سالمه کارکری میکردمابان بیکارم عیچ درامدی ندارم به سختی زندگی میکنم 5نفرهستیم واقعا هیچ درامدی ندارم دلم میخواهد بمیرم هر روز با استرس ونگرانی زندگی مردن بی پولی به دادمان برسب
Lithuania
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
الان که واقعاً جنگ اقتصادی است مجلس محترم قانون اصناف را عوض کند نظارت دقیق تر و حکم قاطع باشد دلال از بین میرود مگر چندتا دلال داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
یک سال ونه ماهه ازدواج کردیم تاامروزنیم کیلو هم گوشت قرمزنگرفتیم!!!به لطف قیمتاگیاه خورشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
یک سال ونه ماهه ازدواج کردیم تاامروزنیم کیلو هم گوشت قرمزنگرفتیم!!!به لطف قیمتاگیاه خورشدیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۰۰:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متاسفم این قیمتها که اعلام میکنین واس تولید کننده ضرر میکنه
تولید کننده رو بدبخت کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
الان که تو بازار گوشت گوسفند و گاو ارزانتر از این ارقامیه که شما اعلام میکنید.معلومه اتحادیه ذی نفعه و از خداشه قیمت گوشت بره بالا .مردمم نخرند صادر میکنید و به دروغ میگید قاچاق میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من که دیروز گوشت گوساله رو کیلویی ۱۴۰ خریدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برا دولت بی تدبیر و بی امید
به نظر شما کیلو ۸۰ هزار تومان کمه؟؟؟
بعضی مردم الان پول نان خالی را هم ندارن چه برسه به گوشت ۸۰ هزار
از قدیم گفتن شکم سیر خبر از گرسنه نداره
خدا از دولت مردان بی لیاقت نگذره
و هزاران حرف دیگه
و...
Iran (Islamic Republic of)
عدنان
۲۲:۴۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کرونا از یه طرف زلزله ها از یک طرف سیل ها هم از یک طرف گرون کررن گوشت و... هم ازیه طرف مسال هم عید نداریم پس ما کجا بریم بمیریم از گرسنگی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شعیب
۲۲:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من.خانواده.کم.درامدم.هستم.ودوتابچه.دوقلودارم.کمکم.کنید.باسلام
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۲:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اخه ادم مگه میتونه بره بگه ۱ کیلو گوشت گوسفند بده بعد اوردش خونه چندبار در ماه میتونه درستش کنه؟چرا یکم بفکر مردم نیستین.۲ کیلوش میشه ۲۰۰ هزارتومن.یارانه هم نمیشه داد گوشت خریدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
از رسانه فقط میگویند که همه چیز فراوان است ...بله ولی به چه قیمت ...نمیدانید و یا خودتان خرید نمی کنید..این که شما می گوید نیست....
Iran (Islamic Republic of)
شاه محمدی
۲۱:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من بازنشسته ام ، طی هفت ماه گذشته فقط تونستم یه بسته حدود دو کیلویی گوشت منجمدبرزیلی بخرم،گوشت گوسفند به امثال من حرام شده!!!
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۲۱:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خداوکیل.ماکه.دراین.یکسال.گذشته.یک.بار.باترس.ولرز٢کیلوگوشت.خریدیم.الان.هم.دیگه.توان.خریدنداریم.هرچه.میخوادگرون.بشه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این قیمت هایی که میگن چه میدونم ۶۰ تومان و اینا رو تا حالا جایی توزیع کردن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا میگید قیمت کالاهای اساسی گرون نشده ما تا چند هفته پیش برنج خریدیدم ۷۵ هزار تومن دیروز برنج گرفتیم ۹۴تومن...... چرا
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۲۰:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
باید یکی از مسئولین را بیاورند واین حقوق من را بهش بدهند ببینم آیا ده روز میتواند طاقت بیاورد .واگذارتان میکنم به خدا .خودش جوابتان را بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۲۰:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
باید یکی از مسئولین را بیاورند واین حقوق من را بهش بدهند ببینم آیا ده روز میتواند طاقت بیاورد .واگذارتان میکنم به خدا .خودش جوابتان را بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۳۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام. با عرضه‌ی موازی مواد پروتئینی توسط فروشگاه‌های دولتی قیمت بر اساس عرضه و تقاضا کنترل و تنظیم می‌شود.
Belgium
محسن
۲۰:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بابا بخدا من دامدارم من ورشکست شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا گوشت 30 .40 تومنی رو به 120 میفروشن و هیچ فریاد رسد نیست .چند شب پیش تو بیست وسی در همین مورد گزارش میداد یارو بازرسه میگفت کاری از ما ساخته نیست دست از ما بهترون تو کاره وما قدرت اینو نداریم تا با اونا مقابله کنیم .یعنی هیچ ارگانی نیست که دست این نامردهت رو از سفره مردم کوتاه کنه.میشناسم آدمایی رو که قدرت خرید 100 گرم گوشت چرخ کرده رو هم ندارن اونوقت میایید میگیید گوشت 80 تومانی ارزونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
راستی همه ملت شب عید گوشت میخورن که اینقد به فکر قیمت گوشت شب عید هستید.
اگر همه میخورن ۸۰ تومن خیلی زیاده لااقل برا شب عید ۴۰ تومنش کنید.
هرخانوده یک کیلو ۴۰ تومنی بدید.
Iran (Islamic Republic of)
Fenia
۱۹:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
گوشت سردست تو مغازه ها ۱۲۵تومنه ران گوسفند ۱۵۰تومن چرا تعزیرات اصلا توجهی به منطقه ۱۸یا پایین شهر نداره قیمتا همینطور داره میره بالا تو خرده فروشی و هیچ کس و هیچ کس نظارت نمیکنه هرکی هر چقد دوست داره میفروشه اخه مردم پایین شهر با این وضع اقتصادی که این مردم دارن چجوری گوشت کیلو۱۴۰تومن بخرن چجوری واقعا چجوری؟!!!توروخدا به این تعزیرات بگید یه سری هم به پایین شهر تهران بزنه خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
بیگدلی
۱۸:۵۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
تورا بخدا ایقد نگید ما گوشت گوساله رو کیلوی۷۵ میخریم گوسفندی هم ۹۰ چرا قیمت بازار را ایقد میبرین بالا تا قصابی های هم گرون کنند گوشت گوسفندی توی شهر ما رامهرمز استان خوزستان از ۸۰ تمن تا ۹۰ ب فروش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
برین یخه قصاب رو بگیرین دولت زورش به گاودار بدبخت میرسه ولی به قصاب نه.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اینا همش بازیه که گوشت گرون بکنن همه بازار دست خودشونه تازشم مگه اتحادیه وغیره وذالک کین یه عده که خودشون مغازه های آنچنانی فروش گوشت و مرغ دارن تا صحبتی به میان میاد فرداش گوشت چندبرابر میشه درصورتیکه چند روز قبل شقه گوسفندی ۸۰۰ زده بودن الان که صحبت شد اگر بری درب مغازه چند تومن گرون کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
هر کس که منتظره چیزی توی این کشور ارزون بشه مثل این می مونه که انتظار داره سال بعد سنش کم بشه
ساختار اقتصادی ما مثل سن آدم هاست فقط میره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بچه های مردم اول باید با کلی مشکلات درس بخونند بعد یه مدت بیکار باشن بعدش دو سال از اوج جوونی برن سربازی و بعد از آن باید منتظر بشینن که ۱۰ سال یک بار آزمون استخدامی بگیرند تازه بعده سربازی هیچ چی هم یادشون نیست که بخوان آزمون بدن عملا طرف ۲۹ سالش میشه هنوز از زندگی هیچ بهره ای نبرده و همش نگرانه و داره با مشکلات دست و پنجه نرم میکنه اگر هم شانس آورد و سره کار رفت حالا مشکلات مسکن و غیره بهش رو میکنه
آخه واقعا خودتون قضاوت کنید این چه دنیاییه!!!!
همش باید بدوی و هیچوقت به مقصد نرسی
France
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
عزیزم پسر م متولد 66 چن ساله که میدوه بالسانس جائی مشغول بشه که هنوزم مجرده وهنوزم امروزو فردا ازطرف مسئولین استانیو امتحانو برو تهران بیاوو تحقیق چندین بارو .هنوزم خبری نشده. تازه منت دارن که فرزند جانبازه.خلاصه پیرشد. نه زنی ونه زندگی ونه.اشتغالی ونه پولی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
آیاکیلویی 80هزارتومن، ارزونه!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعن مادرچه کشوری زندگی میکنیم!!!!! فکرمی کنند اینجا کویت هست!؟!؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۰۰:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
داداش تولید کننده با ۸۰ هزار تومن بدبخت میشه ای کاش تو کارش بودین متوجه میشدین چی میگم امسال ۲۰۰میلیون ضرر کردم
ما راضی هستیم قیمت گوشت ۴۰ تومن باشه ولی قیمت نهاد های دامی هم بیاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام
صادقانه بگم وضع مالیم خوب است وقیمت فعلی گوشت ودیگر اقلام برایم زیاد مهم نیست .
خدا شاهده تا آنجائی که از دستم بر بیاد کمک میکنم ، ولی من نوعی به چند نفر میتونم کمک کنم ، نهایتا به دو یا سه نفر ، هر وقت سفره پهن میکنیم برا ی صرف غذا فکر دیگران اعصابم را به هم میریزه ، کسایی را سراغ دارم پول یک کیلو برنج را نداره ، بعد مسئولین میگن گوشت باید ۸۰ هزار تومان باشه . بابا ۸۰ هزار تومان هم خیلیها ندارن بخرند. چرا نمیفهمید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام خدنت شما که خالصانه به چند نفر همشهریتو کمک میکنی اجرت با خدا ،خدا امواتتو بیامرزه،
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۱۸:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم .باید همه هوای همدیگرو داشته باشیم چون غیر خدا کس دیگه ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط میتونم بگم دوست داریم ما که هرزگاهی هم میخریم برامون سخته یکی رو سفرش نباشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا خیرت بده
به معلولهای تحت پوشش بهزیستی کمک کن که ماهی ۶۳ هزار مستمری از طرف بهزیستی میگیرن که پول یک کیلو گوشت هم نیست من خودم تحت پوشش بهزیستی هستم و ماهی ۶۳ هزار تومن میگیرم خداوکیلی
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
پرواز
۰۱:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدا خیرت بده بلا از شما وخانوادت دور , وخدا بیشتر بهت بده چون دست دهنده داری آمین
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۲:۱۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
تو رو خدا اگه پولداری من شب عیدی مشغول الذمه خانواده ام هستم دروغ هم نمیگم ی دستی یاری هر چند کوچک هم بخاطر خدای خودت و ما به من برسون...مولا علی کمکت...
Iran (Islamic Republic of)
ایران را دوست دارم
۰۷:۲۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام
گوشت برزیلی هم به چهل هزارتومن تو بازار هست
پس گوشتی هم هیت که خرید گرد برای مبارزه با دلال میشه چندوقت گوشت گوساله برزیلی استفاده کرد
گاو هم همون فقط یخ زده هست که کیفیت گوشت تاثیری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مسؤلین هی دم ازوجود کالاها به وفور می زنند، بابا همه چیز دربازار به وفور هست، ولی خیلی گران!؟!؟! همه ی پول مردم هم توجیب داروخانه ها رفته که لوازم پیشگیری ازکرونا رابه قیمت خون باباشون به مردم می فروشند!؟! این روزها داروخانه ها به بزرگترین مرکز گرونفروشی تبدیل شدند!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
راست میگید بهقول قدیمی ها سیر از گرسنه خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
فردا یک وزیر دیگر استفا میده
France
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط اعلام میکنن تو خونه بمانید منه کاسب جز در مقازم یگ هفته بستس احاره باید بدم از کجا خرج زندگیمو تامینن کنم
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن
۲۰:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
یک هفته نیست که مغازه رو باز کردی منم کاسبم پس اندازی حسابی کنار گذاشت برای مواقع ضروری داریم .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
گوشت گوسفندی ۱۱۸ هزار تومان شده. انگاری خواب تشریف دارید. ۸۰هزار تومان مال چند ماه پیش هست. ماکه نداریم بخریم .
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۱۸:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اگه برگردی هست جاهایی هستن که ارزون بدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سهر به این بزرگی ادم بگرده با بنزین سه هزارتومنی که گرون تر پای ادم میافته همهدجا مثل ادم80هزار بده مگه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
متاسفم که گرون کردن،مردم پس چه خاکی توسرشون بکنن از دست دولت بی تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
آقا جلوی قاچاق مسکن هم بگیرید مردم مسکن رو تو ساک یا چمدون از مملکت خارج میکنند بخاطر تحریم آمریکا زمین وارد نمیشه حداقل جلوی قاچاقش رو بگیرید مرسی ...نه کرونا نه آنفولانزا مرگ بر کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
تو مشهد الان ران گوسفند تمیز شده 105 تومنه چرا با این جور نرخ دادن ها قیمت رو بالا می برین اگر یک جایی با دلال مبارزه شد قیمت ها آمد پایین شما ستاد محترم برعکس عمل نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بیایید اصفهان شهرستان فلاورجان.. و حوالی شهرستان ما 120 تومان تا 013 تومان میخریم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۰۰:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
شما مشتریشو پیدا کن ۸۰ تومن وارد کنم اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بخدا ما گوشت گوسفند را کیلویی 120 تا 130 میخریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کرونا بازار گوشت رو بیرمغ کرده؟ به جایی که قیمت بیاد پایین حواسش نبوده رفته بالا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ماککه ازاون موقع تاحالاپول نداشتیم بخریم این چند وقت هم روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
120هزارازکجابیاریم
France
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
یه رون بره میخریدم ازدولتی سر احمدی نژاد70 هزارتومن. 3کیلو نیم.الان بایدهمونو نزدیک 500 هزارتومن پول بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چه فایده هیچ نظارتی نمیشه مخصوصا تو شهرستان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
هروقت گوشت قرمز كيلويي 10هزار توامان شد قيمت واقعي است نه80هزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا همینطوره هر وقت شد 10 هزار تومن قیمت واقعیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام ببخشین اگه گوشت بشه کیلویی ۱۰هزارتومان دام دار بدبخت که جو کیلویی۲۵۰۰میخره با کاه و دارو گرون چکار کنه .البته دام دار بره زنده نورآباد کیلوی ۳۷تومان میفروشه ولی قصابی میده ۸۰.دام دارازهمه بدبخت تره
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۱۰:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام وقتی جوکیلویی۲۵۰۰تومان وکاه ۲۰۰۰تومان داروهم خیلی گرونه چطور بدن کیلویی ۱۰هزارتومان؟دام داربدبخت بره زنده میده کیلویی ۳۷تومان نورآباد ولی دلال وقصاب میده ۸۰تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چه جالب قبلا دلار بود الان کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
قیمت مرغ را خیلی کاهش دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ما که گوشت گوساله را به قیمت 75هزارتومان تهیه میکنیم .چراشما قیمت را گرانتر از بازار اعلام میکنید .عامل همه ای این گرانی خود رسانه ها هستند .خواهشن اگر شما حرف نزنید هیچ چیز گران نمی شود .شما خودتون بازار گرمی می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
احتمالا شما دامداری دارید!!!! وگرنه قیمتاشون رو تازه کمم گفتن تو بازار به بهونه های مختلف ( مثلا نوع عرضه و...) گرونترم هست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کیلویی ۷۵ هزار تومان از کجا میخرید تا ماهم بخرید. اخوی انگاری شمام مثل ما از قیمتها بی خبری؟ فروشگاه کوروش گذاشته ۱۱۸هزار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
منم شنیدم یکی ازاقواممون میده کیلویی۷۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کاه کیلویی ۲۰۰۰ بدبخت دامدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
وقتی گوشت گوساله کامل رو از دامدار ۴۶میخرند ۷۵ کم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
وقتی نظارت نیست قیمت 80 کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
فروشگاه رفاه کیلویی80میده برو بخر
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۱:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دولت برنامه ای بده یک سری اقلام رایگان توزیع بشه، واقعا نمیشه هم مسائل بهداشتی و اقلام بهداشتی را خرید و هم به فکر خورد و خوراک باشی.
باشگاه خبرنگاران لطفا برنامه ای برای این مسائله توی روزهای آینده اعلام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
نه اینکه قبلا قاچاق نمیشد! من نمیدونم چرا مسوولین حقوق میگیرن ولی کار نمیکنند . مشکل که همیشه معلوم بوده اونم قاچاقه . راه حل هم معلومه که نظارت صحیحه پس چرا انجام نمیدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خیلی قیمتها بالاست،اون خانواده متوسط و کم درآمد که اکثراً کارمند و کارگر هستند از کجا بیارن اینقدر پول ک بدن واسه یک کیلو گوشت.انصاف نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
شما گفتید رعایتم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دام زنده کمبود نیس چون الان دنبال مشتری برای دام هستیم
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۱۸:۵۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دام کم نیست ولی پولش زیاده بایدمردم پول داشته باشن که بخرن وگرنه اینوهمه میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا رو شکر از بس مقصر آمریکا و اسراییل بودن خسته شده بودیم تکراری شده بود کرونا تازه است خوبه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
پاسخ دندانشکن یعنی این.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اتفاقا کرونا هم مال آمریکا ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
جالبه با 50 درصد گرانفروشی هیچ برخوردی نمی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مرغ را ارزان تر کنید
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۱۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مرز را ببندید تا اون دامداری که گلش در خاک و آب ایران رشد کرده وبه سود رسیده طمع وخود خواهیش باعث قطعی در ایران نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم جلو خروج ماهی هم بگیرید
ما تو ایرانیم ولی از بس برنج ایرانی گرونه ما همیشه برنج هندی میخوریم آخه این انصافه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
احسنت ب پاسخت برنج ایرانی مقایسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
شیوع ویروس کرونا بازار گوشت را بی رمغ !!!!! کرد
Iran (Islamic Republic of)
shayegan
۱۰:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
آیا انصاف است در این شرایط اسفناک مردم گوشت کیلویی 130 هزار تومان بخرند ؟. واقعا چطوری میتونن اینقدر ظلم بکنن . بسیار وقیحانه است که به ما مردم اینقدر ظلم و جفا بشه .متاسفیم برای همه چه چیز متاسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط گوشت ومیگید من امروز رفتم توشهرمون ی کیسه برنج نبود گف نیست میخان بداز عید دوبرابر بشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
معلوم نشد کی درست می گوید اولی می گویدرکود بر اثر کرونا یادیگری که می گوید هجوم بر اثر کرونا
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
بنظرم باید کیلویی ۱۵۰هزار بشه میانگین مگه دامداری که کل وقت و هزینه شو میزاره منبع درامد داره تمام کالاها بالا رفته گوشت هم باید بره بالا من دامدارم امیدوارم ۲۰۰هزار بشه چون میرم یه بسته تخم مرغ بگیرم میگه ۱۳ تمن یا هر کالایی دوبرابر میشه ب پام منم باید گوشتمو دو برابر بفروشم تا برسونم و جوابگوی زندگیم باشه اگه هم کالای دیگه ارزون بشه که غیرممکنه امیدوارم گوشت دوبرابر ارزون بشه شما که این همه به گوشت اعتراض دارین گوشت دیگه جز سفره ها محسوب نمیشه چرا رو کالاهای ضروری اعتراض نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مسولین ما باید به جون این ویروس نحیف دعا کنن که یه بهانه ای برای گرونی گوشت دستشون دادو الا گرونی رو میخواستن گردن کی بندازن.البته خود گوسفند ها هم بی تقصیر نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اگر امریکا واسرائیل وکرونانبودند مسئولین ما تقصیر همه مشکلات وکم کاری خودشون را گردن کی میخواستند بندازند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
افزایش قیمت گوشت ربطی به قاچاق ندارد اکثر دامدارها به علت واردات بیش از حد گوشتهای بی کیفیت منجمد ورشکسته شدن و کنار کشیدن والان بخاطر کرونا گوشت بی کیفیت منجمد وارد نمیشود و از طرفی هم خودمان نمیتوانیم تولید کنیم و این باعث التهاب بازار گوشت میشود ای کاش به جای خرید از کشورهای خاجی و حمایت از تولید کشورهای بیگانه از تولید داخل حمایت میشد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
گل گفتی داداش
Germany
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام دلیل گرانی ونبود گوشت بی سر صاحب بودن مملکت فقط حرف زدن بلدن
اگر این مسئولین نباشند بهتر چون بودنبودشون فرقی نمی کند نباشند خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۸:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدایا تا سال ۱۴۰۰ بهمون رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
چرا تا ۱۴۰۰ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
زور در هر شرایطی روی قشر ضعیف جامعه هست
Iran (Islamic Republic of)
تذتنل
۰۸:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ما که اخرش نفهمیدیم گوشت کیلو چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من اگه رئیس جمهور میشدم گوشت رو میکردم کیلوی واقعی و عادلانه 50 هزار تومان . یارانه هر فرد را 300 هزار تومان میکردم که در شئن ملت باشد به مردم بها میدادم به قشر محترم کمیته امدادی و بهزیستی نفری مستمری 250 هزار تومانی میدادم تا لااقل در خرید مایحتاج در مضیغه نباشند به امید سال 1401 ارزانی و رفاه
-
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
همیشه پای یک بازاری در میان است.....
-
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ولی قیمت اعلامی با قیمت مغازه ها یکی نیست . نظارت دقیقا کجایی .......
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۰۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
فعلا که نهادها جووارداتی گران شد کی جواب تو است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
بخدا محتکران وگران فروشان راشکست بدید
آخرین اخبار