معرفی خودرو/

بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم

قصد داریم در این گزارش شما را به ۳ خودرو به روز دنیا آشنا کنیم.

بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلمبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مینی کلابمن JCW یکی از استیشن‌های شگفت‌انگیز بازار است که پرفورمنسی جدی را زیر کاپوت خود پنهان کرده است. نسل دوم این ماشین که با کُد F۵۴ در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شد، بر اساس پلت‌فرم UKL۲ ب‌ام‌و ساخته شده است. کلابمن تا زمانی که نسل دوم کانتریمن معرفی شد، بزرگ‌ترین محصول مینی محسوب می‌شد. هرچند کلابمن خودرویی غیرمتعارف به نظر می‌رسد، اما مثل آئودی S۳ و مرسدس CLA۳۵ AMG، خودروی مناسبی برای رانندگی‌های روزانه محسوب می‌شود.

حال CarWow این سه خودروی اسپرت را به رقابت دعوت کرده تا مشخص شود کدام‌یک از آن‌ها به‌عنوان خودرویی روزانه در یک خط مستقیم سریع‌ترین است؛ اما قبل از اینکه به سراغ تماشای ویدئوی این رقابت برویم، بهتر از نگاهی به اعداد و ارقام داشته باشیم تا ببینیم این سه ماشین روی کاغذ چه در چنته دارند. مینی کلابمن JCW به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و ۱۲۲۰ کیلوگرم وزن دارد.

بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم

زیر کاپوت مرسدس CLA۳۵ هم یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۳۰۶ اسب بخاری قرار گرفته، اما گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری این موتور از مینی کمتر است. علاوه بر این، این کوپهٔ چهاردر آلمانی حدود ۳۶۰ کیلوگرم هم وزن بیشتری نسبت به استیشن بریتانیایی دارد؛ اما قطعاً ضعیف‌ترین عضو این جمع آئودی S۳ است، زیرا پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آن تنها ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته این سدان آلمانی از لحاظ وزن با ۱۴۷۰ کیلوگرم بین دو خودروی دیگر قرار می‌گیرد. برای اینکه بفهمید در این رقابت کدام‌یک از این سه خودرو پیروز خواهد شد ویدئوی، زیرا را تماشا کنید.

بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، نبض بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار