دانلود برنامه‌های ذخیره و حفاظت محتوا در تلفن همراه

در اینجا برنامه‌هایی قرار داده شده تا کاربران بتوانند از طریق آن‌ها محتوای تلفن‌ همراه خود را در فضایی امن نگهداری کرده و از آن محافظت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه‌هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

 

دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی

یکی از این شرکت‌ها گروه توسعه نرم افزار‌های امنیتی موبایل NQ نام دارد که با بیش از ۱۰ سال تجربه، اپلیکیشن‌هایی مفید در این زمینه تولید کرده است. یکی از قدرتمندترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های این گروه Vault-Hide SMS, Pics & Videos است که بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران گوگل‌پلی نصب شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. گروه NQ اعلام کرده که این نرم افزار در کل جهان بیش از ۱۰۰ میلیون مخاطب دارد و یکی از برترین برنامه‌ها در حوزه امنیت اطلاعات تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود.

دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی

 دانلود گوگل فوتو Google Photos 4.19.0 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر

با استفاده از نرم افزار google photos می توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید.

دانلود آخرین بروزرسانی نرم افزار google photos

دانلود مگا MEGA 3.7.4 - برنامه فضای ذخیره‌سازی ابری

برنامه مگا یک اپلیکیشن امن و رمزگذاری شده برای ذخیره کردن پوشه‌ها است. کاربران با استفاده از این برنامه قادر خواهند بود تا پنجاه گیگ از فایل‌های خود را ذخیره کنند و از امنیت آن‌ها مطمئن باشند. مخاطبین از این طریق قادر خواهند بود تا فایل‌های خود را در فضای ابری جایگذاری کنند سپس هر زمان که نیاز داشتند آن‌ها را در دستگاه‌های دیگر خود دانلود کنند. این برنامه از رمزگذاری سراسری استفاده می‌کند و در این امر با شرکت‌های بزرگ رقابت دارد.گفتنی است که افراد همچنین می‌توانند از قابلیت پیامرسان این برنامه استفاده کنند.

دانلود مگا MEGA 3.7.4 - برنامه فضای ذخیره‌سازی ابر

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Drive 2.20.101.09 - اپلیکیشن گوگل

گوگل درایو یکی از بهترین خدمات شرکت گوگل است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل‌ها را می‌دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی Google Drive برروی تبلت و یا گوشی خود در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات حساب کاربردی گوگل درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب، کار‌های مدیریتی انجام دهند.

دانلود Google Drive 2.20.061.04 - اپلیکیشن گوگل درایو
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Password Safe Pro 6.2.4 نرم افزار نگهداری از پسورد و رمز عبور

نرم افزار Password Safe and Manager ابزاری فوق العاده برای ذخیره و مدیریت پسوردهای شماست. اگر شما نیز اکانت های بسیاری دارید و نگران فراموش شدن پسوردهایتان هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پسوردهای خود را در آن ذخیره کنید و در صورت نیاز به آنها رجوع کنید. این نرم افزار می تواند برای شما پسوردهای قدرتمندی را بسازد که کسی نتواند آن ها را کشف کند.

Password Safe and Manager

دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO v3.14.12 - برنامه قفل تصاویر و ویدیوهای گالری

نرم‌افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئوها است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئوهای موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم‌افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه‌ای در گوشی‌تان نیز با خبر نشوند. نرم‌افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

دانلود Gallery Vault Pro 3.1.11؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو


دانلود YAATA SMS Premium 1.43.17 - برنامه مدیریت پیامک آسان

با ظهور پیام‌رسان‌ها و دنیای شبکه‌های اجتماعی به مرور زمان ارسال پیامک فراموش و شبکه‌های اجتماعی جایگزین این سرویس شدند. با این حال هنوز هم بسیاری از اطلاع رسانی‌ها به کاربران از طریق پیامک انجام می‌شود اما محیط نرم افزار مسیج یا همان پیامک در گوشی کاربران بسیار خسته کننده و کسالت آور است و کمتر کسی از آن لذت می‌برد. اما نرم افزار YAATA SMS Premium v1.43.17.21609 این مشکل کاربران را حل کرده است و کاربران به راحتی و به اختیار خود می‌توانند محیط نرم افزار پیامک خود را تغییر و هر طور که علاقه دارند طراحی کنند. این نرم افزار دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در گوگل پلی است.

دانلود YAATA SMS Premium 1.43.17.21609 - برنامه مدیریت پیامک آسان

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار