افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم باید گوش به فرمانِ رهبری باشد

فعال اصولگرا گفت: مجلس بیش از همه باید گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری باشند چراکه اطلاعاتش و بینش مقام معظم رهبری بسیار جامع و کامل است.

مجلس یازدهم باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشدلاله افتخاری نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وظایف مجلس آینده گفت: مجلس بیش از همه باید گوش به فرمایش مقام معظم رهبری باشد، چراکه اطلاعات و بینش مقام معظم رهبری بسیار جامع و کامل است.

او ادامه داد: علاوه بر این مقام معظم رهبری ملاحظاتی که دیگر نماینده ها داشتند نیز ندارد؛ بنابراین مجلس باید گوش به فرمان ایشان باشد و در عین حال ظرفیت های نظام را نیز در نظر بگیرد.

افتخاری افزود: نامزدهای بسیاری هم هستند که به مجلس راه پیدا نکرده و برخی از اینها حتی چهره های ناشناسی هستند که به مجلس راه پیدا نمی کنند، اما هنر مجلس باید این باشد که از اندیشه، تخصص و ظرفیت این افراد استفاده کند و تصمیماتی قاطع، مدبرانه و حکیمانه بگیرد و بدون ملاحظاتی که دولتمردان در این دوره ها داشتند رفتار کند؛ زیرا متاسفانه این ملاحظات گاها هزینه های بسیاری روی دوش نظام گذاشته است.

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: مجلس باید تمام همت خود را به کار بگیرد تا در جهت شناسایی و رفع مشکلات مردم گام بردارد و همچنین راه هایی را که ممکن است دشمن از آنجا نفوذ کند بسته و اقتصاد مقاومتی را در نظر بگیرد تا در کنار آن بتواند یکسری تدابیر امنیتی و پیش گیرانه داشته باشد، زیرا اگر ما وابستگی داشته باشیم ممکن است بسیاری از این ویروس ها از طریق واردات به کشور ما برسد.

او افزود: در حقیقت باید دقت کرد که راه هایی که حکم روزنه های دشمن را دارد سد شود و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا با اقتدار رفتار کنیم.

فعال اصولگرا بیان کرد: معتقدم که نمایندگان قبل از شروع نمایندگی شان باید اقدام کرده و زمینه های لازم برای ورود به مجلس را حتی در قالب مشاوره با نمایندگان فعلی ایجاد کنند و نگذارند لحظات ما از دست رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مگه اینکه خودتون بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
خب یکدفعه مجلس جمع کنید دیگه
آخرین اخبار