اعلام آمار بیماران کرونایی به تفکیک شهرستان در چهارمحال و بختیاری

آمار مبتلایان به کرونا ویروس به تفکیک شهرستان‌ها در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: آمار مبتلایان به کرونا ویروس به تفکیک شهرستان‌ها در استان اعلام شد.

او افزود: شهرکرد با ۲۳ مبتلا به کرونا بیشترین آمار مبتلایان به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده است.

جزایری اضافه کرد: بعد از شهرکرد، شهرستان‌های بروجن با ۱۱ مبتلا و لردگان با ۷ بیمار بیشترین آمار مبتلایان کرونا ویروس (کووید ۱۹) را داشته اند.

او ادامه داد: شهرستان‌های فارسان، کیار و بن هر کدام دارای سه بیمار و شهرستان‌های اردل و سامان هر یک دارای یک بیمار مثبت قطعی کرونایی هستند.

جزایری تعداد مبتلایان قطعی مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری را ۵۲ بیمار اعلام کرد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری در کشور تا کنون هشت بیمار جان خود را در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان از دست داده اند.

او افزود: از این تعداد بروجن با سه جان باخته دارای بیشترین آمار فوتی مبتلایان به کرونا را داشته است.

جزایری اضافه کرد: همچنین شهرستان لردگان با دو فوتی، شهرستان‌های شهرکرد، اردل و کیار هر کدام با یک فوتی در لیست شهرستان‌های دارای مرگ و میر ناشی از کرونا قرار گرفته اند.

او ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان‌های فارسان، بن و سامان تا کنون مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا ویروس گزارش نشده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار