رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان قزوین

کارشناس هواشناسی قزوین : امروز با گذر امواج ناپایدار در بعضی ساعات افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد را در استان خواهیم داشت.

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در ساعات بعدازظهر امروز با گذر امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی علاوه بر افزایش ابر در برخی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

 آخوندی گفت: از ظهر فردا سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده که تا بامداد روز پنج شنبه در استان مستقر است و با فعالیت سامانه بارشی در برخی ساعات شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد‌های نسبتا شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهیم بود.

او پیش بینی کرد: با توجه به شدت بارش ها، در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رود خانه‌ها دور از انتظار نیست و در گردنه‌ها و راه‌های مواصلاتی کاهش دید افقی و لغزندگی جاده‌ها را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی در ادامه گفت: بامداد امروز مردم شهر کوهین دمای صفر درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۲۱ درجه بالای صفر در آبیک گزارش شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت کمینه دمای هوای شهر قزوین ۵ تا ۱۸ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار