بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ اسفندماه ۹۸:

دستگیری ۱۱ تهیه و توزیع کننده الکل‌های تقلبی در اردبیل/ مرد ۸۶ ساله خلخالی در میان شعله‌های آتش جان باخت

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۱ تهیه و توزیع کننده الکل‌های تقلبی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۱۱ مجرم که اقدام به تهیه و توزیع الکل‌های تقلبی می‌کردند در عملیات ماموران پلیس امنیت اخلاقی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: با شیوع ویروس کرونا و نشر اکاذیب و شایعات گوناگون مبنی بر کاهش تاثیر این ویروس با نوشیدن مشروبات الکلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ترغیب افراد نا آگاه به مصرف این ماده افیونی، برخی افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تهیه مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی با مارک اتانول و با استفاده از وایتکس و الکل متانول کرده و سپس با قیمت‌های ۲ یا ۳ برابری از عرف بازار به فروش می‌رساندند.

او با بیان اینکه تعدادی از شهروندان علی الخصوص جوانان به سبب ناآگاهی و با مصرف این نوع الکل دچار مسمومیت شدید و قطع عضو شده و در برخی موارد نیر شاهد مرگ بوده ایم؛ افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی، اشرافیت کامل اطلاعاتی و افزایش کنترل‌های انتظامی ردپای ۱۱ نفر که در رابطه با تهیه و توزیع الکل‌های تقلبی فعالیت مجرمانه داشتند؛ شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس امنیت اخلاقی اردبیل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشفیات به دست آمده از دستگیر شدگان گفت: در این عملیات ۹ بطری مشروبات الکلی دست ساز ۱/۵ لیتری، ۴۰ لیتر الکل سفید، ۸۰۴ بطری نیم لیتری و ۱۲ بطری ۱/۵ لیتری محلول ضد عفونی کننده الکل متانول کشف شد.

سردار حسینی در خاتمه با تاکید بر اینکه پلیس با حداکثر توان عملیاتی و تعهد در خدمت امنیت، آرامش و آسایش مردم بوده و برخوردی قاطع با مجرمان، قانون گریزان و مخلان آرامش فردی و عمومی خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد: مشارکت اجتماعی در این عرصه توفیقات پلیس را تضمین می‌کند.

مرد ۸۶ ساله خلخالی در میان شعله‌های آتش جان باخت

فرمانده انتظامی استان گفت: مرد ۸۶ ساله ساکن شهرستان خلخال در میان شعله‌های آتشی که خودش برافروخته بود؛ جان باخت.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جان باختن مردی بر اثر حادثه آتش سوزی در باغ خود در شهر کلور شهرستان خلخال، بلافاصله مأموران انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد، مردی ۸۶ ساله ضایعات چوبی و نخاله‌های باغ خود را در سطح شیب داری جمع و آن را آتش می‌زند؛ که در این حین به دلیل کهولت سن، تعادل خود را از دست داده از بلندی به داخل آتش می‌افتد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: پیرمرد نگون بخت بعد از افتادن به داخل آتش، قادر به نجات خود نشده و در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست می‌دهد.

سردار حسینی بیان کرد: جسد پیرمرد با هماهنگی قضائی به سردخانه انتقال داده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.