سرهنگ رازقی پاسخ داد؛

آیا نصب برچسب بر روی پلاک وسایل نقلیه جرم است؟

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره جرم بودن دستکاری بر پلاک وسیله نقلیه توضیحاتی داد.

آیا نصب برچسب بر روی قسمت آبی رنگ وسایل نقلیه جرم است؟سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر جرم بودن نصب برچسب بر روی قسمت آبی رنگ پلاک وسایل نقلیه اظهار کرد: دست‌کاری پلاک در برخی از مواقع جرم و برخی مواقع دیگر تخلف محسوب می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در صورتی که در اعداد و ارقام پلاک تغییری صورت پذیرد، جرم محسوب شده و برابر ماده ۷۲۰ جرم تلقی می‌شود و فرد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

او بیان کرد: زمانی که پوشش پلاک وجود داشته باشد یا برچسب‌هایی رو پلاک نصب شده باشد، اما روی اعداد و ارقام آن تصرف نکرده باشند تخلف است و برابر جدول جرائم اعمال قانون صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
آخرین اخبار