مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۴ هزار دستکش احتکار شده در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهربا اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "شاهین شهر" طرح مبارزه با قاچاق محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده را اجرایی کردند.

او افزود: در بازرسی از انبار یک داروخانه ۱۴ هزار دستکش لاتکس که احتکار شده بودند کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی جامعه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو به اهداف خود برسند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سود جویی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 

محموله سیگار‌های قاچاق در "شاهین شهر" متوقف شد

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه مورچه خورت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشرافیت خود یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل محموله سیگار خارجی قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

او افزود: در این عملیات ۱۲۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که ارزش آن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد:در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
 

کشف ۲۶ کیلو تریاک در "خوروبیابانک

سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: عوامل ایست و بازرسی شهرستان "خوروبیابانک" به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۶ کیلو و ۷۳۰ تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف یک هزار و ۶۰۰ لیتر مواد شوینده غیر مجاز در کاشان

سرهنگ "علی قربانی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید مواد شوینده غیر مجاز در کارگاهی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ به همراه نمایندگان معاونت غذا و دارود و صمت به محل اعزام شدند.

او افزود: در بازرسی از محل یک هزار و ۶۰۰ لیتر مواد شوینده غیر مجاز کشف و کارگاه پلمپ شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.