مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

بقاع متبرکه استان ایلام تعطیل هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از تعطیلی تمامی بقاع متبرکه استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با بیان اینکه تمامی بقاع متبرکه سطح استان از امروز تعطیل خواهند بود، گفت: تعطیلی بقاع متبرکه در راستای عدم حضور مردم در تجمعات و پیشگیری از شیوع ویروس کرنا بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا اتخاذ شده است.

او افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، از امروز تمامی بقاع متبرکه سطح استان تعطیل بوده و از مردم عزیز استان خواهشمند است که به بقاع متبرکه استان مراجعه نکنند.

عزیزی با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری از شیوع کرونا بر اساس تاکیدات پزشکان و مسئولان امر عدم حضور در اماکن شلوغ است، یادآور شد: بقاع متبرکه استان هر سال در ایام نوروز میزبان مسافران و زائران نوروزی بوده است که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع کرونا، بقاع متبرکه در ایام نوروز سال جاری تعطیل خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با بیان اینکه تعطیل بودن بقاع متبرکه امروز به تمامی هیئت امنای بقاع متبرکه استان ابلاغ شده است، ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص بازگشایی بقاع متبرکه استان بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا و بازگشت به شرایط عادی خواهد بود و مراتب در آینده از طریق خبرگزاری‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.