در بسته حوادث ۲۷ اسفند بخوانید؛

کیف قاپ‌های حرفه‌ای در اهواز راهی زندان شدند/دستبند قانون بر دستان سارقان طلاجات حلقه زد

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۷ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان حرفه ای در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه شهروندان، توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۳ با کار اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، سارقان را در حالی که با پرسه زدن در کوچه‌های خلوت به دنبال یافتن سوژه مناسب برایت سرقت بودند، شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: متهمان پس از مواجهه حضوری با مالباختگان و شناسایی توسط آن ها، در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره کیف قاپی و ۸ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و بازسازی صحنه سرقت با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

دستبند قانون بر دستان سارقان طلاجات بانوان اهوازی

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات بانوان در برخی از نقاط این کلانشهر از سوی سرنشینان یک خودروی پژو پارس سفید رنگ که سارقان با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی بامرجع قضایی، طی عملیاتی ۲ سارق مزبور را دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اذعان داشت: متهمان پس از شناسایی و مراجعه حضوری توسط مالباختگان به ۵ فقره سرقت به عنف طلاجات بانوان در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با اشاره به احساس رضایت و خرسندی مالباختگان از دستگیری سارقان، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و بازسازی صحنه سرقت، تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.