دستگیری ۳ نفر سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در شهرستان مهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: ۳ نفر سارق حرفه‌ای خودرو که منجر به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو شده بودند، دستگیر شد.

سرهنگ تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در پی افزایش سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرستان مهاباد و ایجاد نگرانی در بین شهروندان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام گشت زنی‌های متمادی و با بهره گیری از شگرد‌های پلیسی، کنترل و رصد فعالیت سارقان سابقه دار حرفه‌ای و منازل دوربین‌های اطراف صحنه سرقت نهایتا با تشکیل گروه‌های ویژه برای دستگیری و شناسایی سارقان به وسیله عوامل پلیس تشکیل و ۳ نفر سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

تجاری بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی محل سکونت و مخفیگاه آن‌ها بازرسی، که در نهایت با کشف مقادیر زیادی از اموال مسروقه خودرو‌ها سواری سارق به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو از شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اظهار داشت: در نتیجه با دعوت از مال باختگان و شاکیان پرونده و شناسایی قطعات خودرو به وسیله مال باختگان شناسایی که پس از تکمیل تحقیقات پرونده به همراه سارقان به مراجع قضایی ارسال و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

تجاری تصریح کرد: شهروندان هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و موارد ایمنی و بازدارنده (دزدگیر، قفل فرمان و ...) را رعایت کنند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.