نشست مشترک مسئولین فرهنگی ارتش با رئیس بسیج صداوسیما برگزار شد

نشست مشترک مسئولین فرهنگی ارتش با رئیس بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آستانه هفته ارتش برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی، هفته ارتش و سالگرد شهادت سپهبد قرنی؛ صبح امروز نشست مشترک مسئولین فرهنگی ارتش با رئیس بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست که با موضوع رسالت بسیج صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های رسانه‌ای در حوزه دفاع مقدس انجام شد؛ رحمتی رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اینکه امروز ارتش در فضای رسانه‌ای کشور خوب و حرفه‌ای عمل می‌کند؛ آمادگی بسیج سازمان صدا و سیما را برای همکاری با ارتش در موضوع‌های مختلف از جمله معرفی شهدا، خاطرات پیشکسوتان، ترویج و معرفی کتاب‌های مربوط به شهدای ارتش، عملیات‌های ارتش در دوران دفاع مقدس در قالب برنامه‌های مستند تلویزیونی و موشن گرافیک و. اعلام کرد.

امیر سرتیپ تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز در این نشست با بیان اینکه ماهیت بسیج صدا و سیما پرداختن به برنامه‌های ارزشی در حوزه دفاع مقدس و نیرو‌های مسلح است، گفت: ارتش انتظار دارد بخشی از ظرفیت بسیج صدا و سیما به معرفی عملکرد ارتش در موضوع‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، بازسازی کشور، حراست از مرزها، مقابله با بلایای طبیعی و. اختصاص پیدا کند.

گفتنی است در این نشست، ظرفیت‌های بالقوه ارتش برای حضور قوی در فضای مجازی و موضوع‌های گفته نشده از ارتش در دوران دفاع مقدس، توسط مسئولین فرهنگی ارتش به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار