ترامپ: ارتش آمریکا ویروس کرونا را به چین منتقل نکرده است

رئیس جمهور آمریکا نسبت به ادعای چین درباره انتقال ویروس کرونا به این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نسبت به ادعای چین درباره انتقال ویروس کرونا به این کشور واکنش نشان داد.

بر این اساس، ترامپ به ادعا‌های مقامات چینی مبنی بر انتقال ویروس کرونا به شهر ووهان توسط ارتش آمریکا واکنش نشان داد و گفت: من از سخنان مقامات چینی که مدعی هستند ارتش ما این ویروس را به چین منتقل کرده است خوشحال نیستم. ارتش ما این ویروس را به آنجا منتقل نکرده است.

وی تصریح کرد: پکن در حال اتهام زنی است و مسائلی که مطرح می‌کند به هیچ عنوان صحت ندارد. این ویروس از چین آمده و من به درستی آن را ویروس چینی می‌خوانم.

پیشتر ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در پیامی توییتری مدعی شده بود احتمالاً ارتش آمریکا ویروس کرونا را به شهر ووهان منتقل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۰:۲۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
ویروس آزمایشگاهی ساخت آمریکا و گریبان گیر سازندگان جنایتکارش
United States of America
ناشناس ...
۲۱:۵۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
این ویروس در آزمایشگاه فوق محرمانه در چین ساخته شده به همکاری ۳ کشور چین امریکا ‌و بریتانیا . دلیل آوردن ابن ویروس بخاطر کم کردن جمعیت کره زمین علل خصوص افرادی که سن بالا دارند به برای دولت‌ها هیچی فوایدی ندارند و هدفشان بیشتر سن بالاها هست در جهان . ساده تر بگم سایه دولت‌ها این برنامه را ریختن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
واقعا این ویروس بیولوژیکی ازطریق ارتش آمریکا وارد چین شده و از طریق سازمان منافقین ضدخلق ایران در تیرانای لیبریا وارد ایران بطور اخص قم و اروپا بطور اخص ایتالیا و اسپانیا و فرانسه
آخرین اخبار