در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قیمت دل و جگر نسبت به گذشته تغییری نکرده است

شیرازی گفت: در حال حاضر تقاضایی برای جگر وجود ندارد و هیچ گونه افزایش قیمتی هم نداریم.

قیمت دل و جگر نسبت به گذشته تغییری نکرده استغلامحسن شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت کسب و کار در واحد‌های عرضه دل، جگر و قلوه گفت: تمام جگرفروشان در شهر تهران تعطیل کرده‎اند و تنها تعداد معدودی از آن‌ها فعالیت می‌کنند که عملا هیچ مشتری ندارند.


بیشتر بخوانید: گزارشی از ویروس کرونا در کله پاچه و جگر نداشتیم 


او بیان کرد: تمام جگرفروشان در شهر تهران تمام موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و ما نظارت کامل بر کار آن‌ها داریم. پس از شیوع ویروس کرونا شدت رعایت موارد بهداشتی بیشتر از قبل شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه بیان کرد: هم اکنون میزان تقاضا برای گوشت به شدت کاهش یافته است و این موضوع عاملی شده تا میزان کشتار کاهش یابد، در نهایت با کاهش میزان کشتار میزان عرضه جگر هم در بازار کاهش می‌یابد.


بیشتر بخوانید: مردم از خرید دل و جگر از دست فروشان اجتناب کنند


شیرازی با بیان اینکه ۷۰۰ تا ۸۰۰ واحد صنفی فروشنده دل جگر و قلوه در تهران فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود تقاضا، واحد‌های صنفی برای گذران امورات خود اقدام به فروش قارچ، کتف و مواد خوراکی از این نوع کرده‎اند.

او با تاکید بر اینکه قیمت دل و جگر نسبت به گذشته تغییری نکرده است، گفت: تقاضایی برای جگر وجود ندارد و هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم و قیمت‌ها همچون گذشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه درباره جلوگیری از فروش دل، جگر و قلوه در حاشیه خیابان‌ها، گفت: با فروش خیابانی دل و جگر در برخی از معابر تهران برخورد می‌کنیم و طبق جلسات برگزار شده، قرار است تا دست‌فروشی دل، جگر و قلوه به دلیل عدم نظارت بهداشتی و کیفیت پایین محصولات عرضه شده، از سطح معابر اصلی جمع شود.

شیرازی با تاکید بر اینکه مردم نباید تحت هیچ شرایطی از کنار جاده‌ها و مراکز غیر مجاز گوشت خریداری کنند، گفت: هیچ گونه نظارتی بر فرآیند کشتار این دام‌ها نیست و ممکن است به سبب وجود آلودگی، مصرف‌کنندگان دچار مشکل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار