فرماندار شهرستان بندر ماهشهر:

با همکاری مردم می‌توان کرونا را شکست داد

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: زحمات حوزه‌های مقابله و پیشگیری و درمان زمانی نتیجه بخش بوده که شهروندان به نکات بهداشتی عمل کنند.

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی بیان داشت: مهمترین عامل کمک کننده و تسریع کننده در کنترل وضعیت موجود خودِ شهروندان عزیز بوده و تا زمانی که این اهتمام و همراهی صددرصدی را نداشته باشند، تلاش سازمان ها، نهاد‌ها، ادارات و ارگان‌های درگیر مقابله با کرونا سخت خواهد بود.

او در ادامه افزود: زحمات حوزه‌های مقابله و پیشگیری و درمان زمانی نتیجه بخش بوده که شهروندان عزیز نیز به نکات بهداشتی که  از سوی مراجع ذیصلاح درمانی انتشار می ابد توجه نمایند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر بیان داشت: یکی از آخرین اقدامات صورت گرفته مقرر گردید شهردای‌ها به کمک مرکز بهداشت به صورت مکرر بوسیله خودرو و سیستم صوتی سیار در سطح شهر نکات بهداشتی را تذکر و اطلاع داده تا بتوانیم با توجه به رشد صعودی مبتلایان در سطح شهرستان، نکات بهداشتی را بیش از پیش به شهروندان عزیز گوش زد نمائیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.