۳ اقدام مهم استان گلستان برای مقابله با ویروس کرونا

استاندار گلستان از اجرای ۳ اقدام مهم در استان گلستان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.


آخرين اقدامات استان گلستان برام مقابله با كرونا ويروسهادی حق شناس استاندار گلستان در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه ۳ اقدام بسیار مهم و اساسی در استان گلستان اجرا شده است.

او ادامه داد: تمام روستاها و شهرهای استان، بیش از ۵ مرتبه گندزدایی و ضدعفونی شده‌اند؛ خیرین استان گلستان تمام تجهیزات و القام پزشکی همچون ونتیلاتور را با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان برای مبتلایان به ویروس کرونا تهیه کردند و همچنین گروه‌های مختلف در استان گلستان به صورت خودجوش اقدام به تولید ماسک کرده‌اند.

استاندار گلستان تصریح کرد: افزون بر این برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان آق قلا تغيير در خط توليد خود ايجاد كردند و توليد ماسک و مواد ضدعفونى را آغاز كردند.

حق شناس تاكيد كرد: يكي از واحدهاى توليدي در شهرستان صنعتی آق قلا بيش از ٥٠ هزار ماسک توليد می‌کند؛ همچنين استان گلستان حدود ٥٠٠ تخت برای دوران نقاهت بيماران مبتلا به ويروس كرونا، آماده كرده است.

او يادآور شد: مجموع اين اقدامات موجب شده تا استان گلستان در شرايط مناسبى قرار گيرد البته به اين معنى نيست كه ما از بحران عبور كرده ايم.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
دست شما درد نکند استاندار محترم استان گلستان، سلامت باشید،امیدواریم تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم باشید.
آخرین اخبار