تقدیر مدیر داخلی بیمارستان‌های شهدای نفت و چمران از کادر پزشکی و درمانی

مدیر داخلی بیمارستان‌های شهدای نفت و چمران دشت آزادگان با صدور پیامی از زحمات کادر پزشکی و درمانی فعال در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد ساعدی مدیر داخلی بیمارستان‌های شهدای نفت و چمران دشت آزادگان با صدور پیامی از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، بهیاران و کلیه کادر درمانی و بهداشتی و آموزشی و همچنین کارکنان خدوم پشتیبانی و فنی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

سخن از تلاش و نگارش با قلم بسیار سخت است از تلاشی سخن گفتن که سلامتی و زندگی خود را به منظور حفظ سلامتی هموطنان به مخاطره می‌اندازند.

در تمامی ساعات شبانه روز، صبورانه و پرتلاش برای حفظ سلامتی و بهبود حال بیماران تلاش نمودن و مراقبت از بیماران دلی بردبار و انگیزه بالای خدمت می‌طلبد و چه پر عظمت است همت این قشر از مدافعان سلامت که بی شک عنایت خدای مهربان است به مدافعان سلامت.

گرچه ویروس کرونا، بهانه ایی شد تا از زحمات بی دریغ کلیه همکاران عزیزم در تمامی حوزه‌ها تقدیر و تشکر نمایم، اما برای کادر پزشکی و پرستاران و کادر‌های درمانی و بهداشتی، خدمت مفهومی فرا‌تر از زمان ویروس کرونا است و همیشه اینچنین در خط مقدم عرصه سلامت، مدافع سلامت مردم عزیز هستند.

بعنوان خادم مردم شریف ضمن ابراز تاسف و همدردی از فوت عده‌ای از هموطنان عزیزمان در اثر بیماری کرونا، از کلیه زحمات جهادی و بی دریغ کادر‌های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاران و بهیاران و کلیه کارکنان خدوم بخش‌های پشتیبانی و فنی، جهت جهاد بهداشتی و درمانی بزرگ وبعنوان مدافعان سلامت تقدیر و تشکر می‌نمایم.

همچنین از مردم شریف منطقه خواهان همراهی صبورانه با جهادگران عرصه بهداشت و سلامت هستم، تا ان شاءالله بزودی شاهد ریشه کن نمودن بیماری فوق با همیاری هم باشیم.

محمد ساعدی مدیر داخلی بیمارستان‌های شهدای نفت و چمران دشت آزادگان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.