رئیس‌جمهور در پیام‌هایی درگذشت مادر شهیدان موسوی و شهیدان بیات را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام روحانی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادر شهیدان سیدمهدی، سیدهادی، سیده‌مریم و سیده‌خدیجه موسوی و نیز مادر شهیدان مجید، محمد و حمید بیات را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت اسوه صبر و مقاومت، مرحومه تاجه نیسی؛ مادر شهیدان سرفراز سید مهدی، سید هادی، سیده مریم و سیده خدیجه موسوی، برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و مقاومت، مرحومه تاجه نیسی؛ مادر شهیدان سرفراز سید مهدی، سید هادی، سیده مریم و سیده خدیجه موسوی، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

 این مادر فداکار که در پرتو ارادت به خاندان اهل بیت(ع) و ایمان به استقلال و سربلندی میهن اسلامی، گرانبهاترین سرمایه های زندگی خود را تقدیم کرد، همواره چون الگویی تابناک در صفحات تاریخ ملت شهید پرور ایران، خواهد درخشید.

اینجانب ضایعه وارده را به خانواده محترم آن مادر بزرگوار و مردم ایثارگر خرمشهر تسلیت عرض می کنم و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

رئیس‌جمهور همچنین در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم رمضی مادر بزرگوار دلیر مردان دوران دفاع مقدس شهیدان مجید، محمد و حمید بیات، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعة الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم رمضی مادر بزرگوار دلیر مردان دوران دفاع مقدس شهیدان مجید، محمد و حمید بیات، موجب تألم و تأثر خاطر شد.

این مادر مؤمنه و صبور، به‏حق الگویی ماندگار برای زنان پاکدامن ایران اسلامی است که با عشق و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، فرزندانی مؤمن و مجاهد تربیت و با عزّت و سرافرازی تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانوادة محترم آن مرحومه و  مردم قدرشناس استان همدان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعة الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.                                                                                                     

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار