رسول پناه: پرسپولیس به هیچ وجه قصد شکایت از برانکو را ندارد/ انصاری فرد درغگو است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه هدئت مدیره اصلا بحثی مبنی بر شکایت از برانکو مطرح نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه هیئت مدیره و وزارت ورزش و جوانان او را برای شکایت از برانکو تحت فشار قرار داده اند، بیان کرد: به هیج وجه هیئت مدیره مصوبه‌ای درباره شکایت از برانکو ندارد و این دروغ محضی است که انصاری فرد می‌گوید و به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم.

او درباره اینکه شنیده می‌شود شکایت از برانکو دستور وزیر بوده است، گفت: موضوع مدنظر سلطانی فر بحث دیگری است و آن هم برای ۴، ۵ ماه پیش است. ما حتی در جلسه هیئت مدیره بحث تقدیر از برانکو را مطرح کردیم، اما انصاری فرد گفت انقدر برانکو را گنده نکنید. درحالیکه گفتیم وظیفه مان است حق و حقوق او را بدهیم. مطمئن باشید مطالبات برانکو را داده و از تقدیر می‌کنیم.

رسول پناه درباره اظهار نظر انصاری فرد مبنی براینکه او با سیلی صورت پرسپولیس را سرخ نگه داشته است، گفت: روزی که انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس شد برای آرامش تیم وارد نشد. او از طریق ارتباط و راه‌های مختلف به اصرار خود را به عنوان نامزد مدیرعاملی جا انداخت. هیئت مدیره هم تمام شرط‌ها مانند مشکلات تیم و بدهی‌ها را به او اعلام کرد و او هم با قبول این شرایط، مدیرعاملی پرسپولیس را پذیرفت.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: انصاری فرد با ناسازگاری مشکلاتی برای کالدرون ایجاد کرد و شرایط به شکلی پیش رفت که سرمربی پرسپولیس در پایان نیم فصل فرار کرد. کالدرون بار‌ها به اعضای هیئت مدیره گفت انصاری فرد دروغگو است و باید برکنار شود. شرط اصلی اش هم این بود و می‌گفت حاضر هستم پول هم نگیرم. تمام وویس‌ها و مدارک هم موجود است.

او افزود: هیئت مدیره هم در پاسخ به اظهارات کالدرون گفت خط قرمز ما مدیرعامل پرسپولیس است و حتی اگر او اشتباه کرده باشد هم پشت انصاری فرد هستیم. با این وجود او هر اقدامی از دستش بر می‌آمد انجام داد تا کالدرون فراری شود. حتی شبی که سرمربی مان ایران را ترک کرد، انصاری فرد زنگ زد و با بیدار کردن من از خواب گفت مژده بده کالدرون رفت. نظر انصاری فرد این بود اگر کالدرون پرسپولی را قهرمان کند به نام هیئت مدیره و ایرج عرب است درحالیکه باید قهرمانی تیم به نام من باشد.

رسول پناه درباره دلیل برکناری حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه از سوی هیئت مدیره بیان کرد: از انصاری فرد خواهش کردیم مدتی قدوسی را کنار بگذارد تا به درآمدزایی برسیم. این موضوع کمترین اختیار هیئت مدیره بود، اما انصاری فرد گفت قدوسی، خط قرمز و مشاور اعظم من است. هیات مدیره هم گفت خط قرمز ما هم منافع باشگاه است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا برکناری قدوسی دستور وزیر ورزش بوده است، بیان کرد: این هم یک دروغ دیگر است. وزیر در جریان برکناری قدوسی نبود بلکه تمام این مسائل بهانه بود تا انصاری فرد از این قصه فرار کند. همان روزی که او استعفاء داد، چک‌هایی که به باشگاه شهرخودرو داده بودیم، برگشت خورده و حکم جلب انصاری فرد صادر شده بود که این حکم در باشگاه موجود است و البته ارتباطی هم به برگشت خوردن چک صادره برای شهرخودرو نداشت.

رسول پناه درباره بیانیه هیئت مدیره باشگاه مبنی بر لزوم پاسخگویی انصاری فرد گفت: او باید پاسخگو باشد. من نمی‌خواهم مدارک رو کرده و این مسائل را بگویم. به من گفتند چرا رسانه‌ای نمی‌شوی؟ گفتم چه باید بگویم؟ از تخلفات یا چک‌های برگشتی. او با قرض باشگاه را اداره کرده است. آیا این موضوع در شان باشگاه پرسپولیس است‌

او افزود: موجودی پرسپولیس از ۲۰ اسفند تا بیست و پنجم این ماه، ۷۰۰ هزار تومان است. پرینت آن هم موجود است و اگر رسانه‌ها بخواهند آن را منتشر نی کنیم. بیشتر پول‌هایی هم که می‌آمد استقراض بود. ۲ برابر آن پول‌هایی هم که قرض می‌کرد، ضمانت می‌داد. هیات مدیره هم به هیچ وجه در جریان این تخلفات نبود.

رسول پناه درباره آخرین وضعیت آنتونی استوکس گفت: خودمان هم نمی‌دانیم او کجا است، اما انصاری فرد می‌گوید قراردادمان محکم است! انصاری فرد ب‌ای پرداخت پول استوکس ۱۵۰ هزار یورو از یک فرد قرض گرفته که او هر روز به باشگاه آمده و داد و بیداد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار