کمک میلیاردی مردم زنجان به میترا کوچولو

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با خانواده میترا کوچولو گفت: کمک میلیاردی مردم زنجان به میترا، الگوی ناب خیرخواهی و نوعدوستی است .

کمک میلیاردی مردم زنجان به میترا، الگوی ناب خیرخواهی و نوعدوستی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امروز خانواده میترا کوچولو با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان با مدیرکل مرکز دیدار کردند.

مدیرکل مرکز زنجان در این دیدار اظهار کرد: زنجان دیار کریمان و شهر خیریه هاست و شاهدیم که هزینه‌های درمان میترا را ظرف چند روز پرداخت کردند و این نشان می‌دهد وقتی کار را مردم عهده‌دار می‌شوند سریعا به نتیجه مطلوب می‌رسد.

او با بیان اینکه بهترین نقش‌ها را مردم ایفا می‌کنند، گفت: صداوسیمای مرکز زنجان در مسیر کاهش آلام خانواده‌هایی که بیماران خاص دارند همواره پیشقدم بوده و امروز هم خوشحالیم که با رسانه‌ای شدن بیماری میترا، کل هزینه‌های این بیمار با راه افتادن یک پویش مردمی جمع آوری شد.

اکبر بیگدلی پدر میترا هم با تقدیر از اقدام خداپسندانه صداو سیمای مرکز زنجان گفت: بعد از رسانه‌ای شدن مشکل میترا بیگدلی شاهد موج گسترده بازنشر این گزارش تلویزیونی در فضای مجازی بودیم که تنها ۷۲ ساعت بعد از آن هزینه حدود یک میلیارد تومانی کمک به درمان میترا تامین شد.
 
گفتنی است ؛میترا بیگدلی دختر چهارساله خدابنده‌ای که مبتلا به بیماری همانژیوم کاورنوس (تومور‌های غیر سرطانی رگ‌های خونی) است با پخش گزارش تهیه شده توسط صدا و سیمای مرکز زنجان به «میترا کوچولو» معروف شد و پدرش با توجه به هزینه سنگین درمان وی در خارج از کشور، از جامعه خیرین درخواست همراهی و کمک کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علایی
۰۰:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام بنده حقیر میخوام کمک کنم
شماره حساب ندارم ممنون میشم
برام ارسال کنید