براندازی و تحریم با پوشش حقوق زندانیان، بیزینس سازمان‌های حقوق بشری

علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن با انتشار پستی نسبت به آزادی بیش از نیمی از زندانیان امنیتی به دستور رهبر انقلاب واکنش نشان داد.

علیزاده

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، نسبت به سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر که پیش از عفو و آزادی بیش از نیمی از زندانیان امنیتی به دستور رهبرمعظم انقلاب، آزادی این زندانیان را دستمایه‌ای برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریم بیشتر کرده بودند، واکنش نشان داد.

این تحلیلگر سیاسی در جدیدترین پست توییتری خود در این خصوص نوشت: "‏دهها سازمان حقوق بشری که این سالها گاه حتی برای حبس یک عضو گروه‌های مسلح تروریستی فریاد وامصیبتا زده و خواهان فشار (بخوان تحریم) بیشتر بر ایران شده‌اند، درباره آزادی ۱۰هزار زندانی امنیتی هیچ نگفته‌اند. حالا فهمیدی این بیزینس‌ها دردشان همه این سالها براندازی بوده نه حقوق زندانیان؟".

علیزاده

گفتنی است؛ غلامحسین اسماعیلی در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما درباره عفو و تخفیف مجازات اخیر تعدادی از محکومان به مناسبت فرا رسیدن اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و به ویژه مبعث پیامبر اعظم (ص) اعلام کرد: برآورد اولیه ما این است که حدود ۱۰ هزار نفر از زندانیان، مشمول این عفو خواهند شد و در بین زندانیان امنیتی هم پیش بینی می‌شود بیش از یک دوم از این زندانیان امنیتی، مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گیرند و از زندان آزاد شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.