شاهکار موساد در مقابله با کرونا!

تحلیلگر ارشد سیاسی رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری از رسوایی جدیدی که این رژیم برای مقابله با کرونا به بار آورده است، پرده برداشت.

شاهکار موساد در مقابله با کرونا!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، باراک راوید، تحلیلگر ارشد سیاسی اسرائیل و گزارشگر کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی در توییتر خود ماجرای بک رسوایی را فاش کرد.

وی در پیام خود اینگونه نوشت: یک داستان بامزه: برای آزمایش کرونا، موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) ۱۰۰ هزار کیت آزمایشگاهی از دو کشور خریداری کرده که هیچ رابطه دیپلماتیکی با اسرائیل ندارند. تازه وقتی این کیت‌ها دیشب وارد اسرائیل شدند، مقامات وزارت بهداشت فهمیدند که این نوع کیت‌ها، کیت‌های مناسبی نیستند! کاملا جدی!

 

شاهکار موساد در مقابله با کرونا!

وزارت بهداشت رژیم صیهونیستی تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا را ۵۲۹ نفر اعلام کرده که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ویروس کرونا با نام علمی (کووید-۱۹) که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت و تا به امروز اکثر کشورهای جهان را درگیر کرده؛ تاکنون ۲۱۹ هزار و ۳۴۵ نفر را آلوده کرده است. از این میان ۸۵ هزار و ۷۴۵ نفر بهبود یافته‌اند، اما متاسفانه نزدیک به نُه هزار نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
نسلتون منقرض بشه ان شاالله..از دستتون راحت بشیم که دنیا هر چی میکشه زیر سر شما پستای صهیونیسته
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر روحانی
دکتر جان ما که از چین قوی تر نیستیم
یا از کشور های دیگه چرا قرنطینه اجباری نمیکنی
دیگه بخدا از استرس این لامثب خوابم نمیبره
دکتر بفکر باش
دکتر بفکر باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
بنام خدا و سلام
قابل توجه مسولین محترم ایران
باتوجه به اطلاع رسانی فراوان مبنی بر رعایت اصول وعدم مسافرت مردم در ایام مقابله با بیماری کرونا،ونیزتعطیلی حتی اماکن مذهبی،متاسفانه عده‌ای عمدایاسهوا موجبات هزینه سنگین حتی تا نابودی کادر پزشکی و بهداشتی را رقم میزنند،بنابراین شرعا وعرفا جایز است با ایجاد مقررات مانند جریمه سنگین وحبس خاطیان،موجبات رفع وتوقف این بلای وحشتناک را فراهم وازپیشرفت تلفات جلوگیری شود همچنانکه در کشورهای توسعه یافته مانند چین و فرانسه وغیره عمل می گردد و بخشی از این هزینه ها توسط مبالغ جریمه جبران می گردد.
با احترام دکترع-ص
آخرین اخبار