ملی پوش فوتسال ایران در اندیشه کسب جایزه بهترین بازیکن جهان

بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان امیدوار است که بتواند جایزه بهترین بازیکن حال حاضر فوتسال جهان را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که اکنون در تیم فوتسال مس سونگون بازی می‌کند خیلی امیدوار است که از سوی سایت فوتسال پلنت به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شود. جاوید فوتسال خود را به طور رسمی از تیم علم و ادب مشهد آغاز کرد و پس از درخشش‌هایی که در آن تیم از خودش نشان داد توانست نظر سرمربی وقت تیم ملی را به خود جلب کند و به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد. او پس از ۳ فصل موفق که در تیم علم و ادب مشهد داشت، تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و به اصفهان برود. او پس از رفتن به اصفهان در تیم فولاد ماهان بازی کرد و در آن جا هم موفق شد روز‌های بسیار خوبی را با این تی رقم بزند.


بیشتر بخوانید: فوتسالیست‌های لژیونر کشورمان ایام عید نمی‌توانند به ایران بیایند


پس از آن که تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان منحل شد، مهدی جاوید هم از این تیم جدا شد و به تیم منصوری قرچک پیوست و برای این تیم موفق شد ۲۰ گل به ثمر برساند همچنین او در تیم منصوری قرچک توانست ۲۰ پاس گل هم بدهد و به نوعی می‌توان گفت که یکی از مهم ترنی بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت. جاوید پس از این درخشش در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ به یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتسال کشورمان یعنی گیتی پسند اصفهان پیوست و بعد از آن که در این تیم خوش درخشید به لیگ لبنان رفت و برای تیم بانک بیروت بازی کرد.

او پس از بازیگشت به ایران در تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی پسند بازی کرد و اکنون هم در تیم مس سونگون حضور دارد و یکی از بهترین بازیکنان این تیم به حساب می‌آید. همچنین او در این فصل موفق شده ۳۳ گل برای این تیم به ثمر برساند و یکی از شانس‌های نخست دریافت جایزه آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.

اخیرا از سوی سایت فوتسال پلنت نام مهدی جاوید ملی پوش کشورمان به عنوان ۱۰ بازیکن برتر جهان معرفی شده و قرار است پس از رای گیری به زودی نام برترین بازیکن فوتسال جهان اعلام شود و بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتسال کشورمان معتقد هستند که مهدی جاوید می‌تواند جایزه بهرتین بازیکن فوتسال جهان را از آن خود کند. حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت این جایزه به کدام بازیکن تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: میزبان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا تغییر نمی‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار