دعای فرج از برج‌های اذان قم طنین انداز می شود

هماهنگ با سراسر کشور دعای فرج در روز نخست سال به نیت دفع بلا از برج‌های اذان قم پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،شهرداری قم اعلام کرد:با توجه به افزایش شیوع بیماری کروناویروس در شهر و توصیه‌های ویژه وزارت بهداشت و ستاد مدیریت بحران استان بر ضرورت رعایت موارد و نکات بهداشتی و توجه به قرنطینه خانگی، شهرداری قم اقدام به پخش پیام‌های صوتی از برج‌های اذان و خودرو‌ها اطلاع‌رسانی کرده است.

۳۰ برج اذان شهر که طی سال‌های اخیر در میادین و معابر مهم و بزرگ شهری نصب شده در روز‌های اخیر به پخش مستمر پیام‌های هشدار صوتی رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی اختصاص یافته است.

همچنین ۱۰ خودرو اطلاع‌رسانی شامل خودرو‌های ویژه آتش‌نشانی و تخلفات شهری به این کار اختصاص یافته است تا با تردد مستمر در معابر پیام‌های هشدار صوتی را پخش کنند.

برج‌های اذان شهر هر ۳۰ دقیقه یکبار و در طول روز حدود ۲۵ بار این پیام‌های هشدار را پخش کرده و ادعیه نیز به خصوص دعای فرج از این برج‌ها پخش می‌شود.

پیش‌بینی شده نوای تسلیت در روز شهادت امام موسی کاظم (ع) و دعای فرج به صورت هماهنگ و کشوری از برج‌های اذان در روز نخست سال بعد از فریضه مغرب به نیت گشایش و رفع و دفع بلا که سفارش حضرت صاحب الامر است از این برج‌های اذان پخش شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.