سرمربی سرخپوشان لیگ برتری در حال بهبودی

توریرا هافبک تیم فوتبال آرسنال از بهبودی نسبی مایکل آرتتا سرمربی این تیم پس از از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه سان، توریرا هافبک تیم فوتبال آرسنال اعلام کرد که  مایکل آرتتا سرمربی تیم با او تماس گرفته و از بهبودی نسبی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا خبر داده است.

او در اینباره گفت: وقتی نتیجه تست کرونا مایکل مثبت اعلام شد یه شوک به تمام بازیکنان تیم وارد شد. فکر نمی‌کردیم این ویروس تا رختکن باشگاه آرسنال پیش بیاید. ابتلا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا از دلایل اصلی تعلیق لیگ جزیره بود.

توریرا درباره وضعیت مردم انگلیس پس از ویروس کرونا اظهار کرد: در لندن مردم بسیار عصبی هستند. مردم به فروشگاه‌ها هجوم برده اند و در فروشگاه‌ها نمی‌توان دستمال کاغذی و مواد ضد عفونی کننده پیدا کرد.

هافبک آرسنال در پایان بیان کرد: من خود را در خانه قرنطینه می‌کنم تا به این ویروس مبتلا نشوم. من برخی از لوازم ورزشی را خریده ام تا در خانه تمرین کنم.

باشگاه آرسنال هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: وضعیت سرمربی این تیم بسیار خوب است. او پس از پایان دوران نقاهت دوباره هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. آرتتا اکنون با بازیکنان تماس برقرار می‌کند و به آن‌ها برنامه‌های اختصاصی و رژیم غذایی می‌دهد.

قرنطینه تیم آرسنال ۱۴ روز بود که روز گذشته به پایان رسید. خوشبختانه بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا نشده بودند.

تا کنون در انگلیس ۲۶۹۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۱۳۷ نفر هم در اثر این بیماری جان باخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.