تقدیر از عوامل برنامه رادیویی «ماهمه آیلاندیم»

مراسم تقدیر از خانواده حاجیلو، که با تولید اثر رادیویی «ماهمه آیلاندیم» از معلم فداکار آستارایی حمایت کرده بودند با حضور مدیران کل صداو سیما و آموزش و پرورش استان برگزار شد.

تقدیر از تولیدکنندگان اثر رادیویی «ماهمه آیلاندیم»به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان با بیان این مطلب که در آموزه‌های اسلامی احترام به معلم که پدر معنوی و روحانی انسان است یک وظیفه انسانی_اسلامی است افزود: تکریم معلم مبنای توفیقات الهی است و در همه حال باید آن‌ها را محترم شمرد.

اوافزود: تعلیم و تربیت اساس تشکیل جوامع سالم انسانی و سوق دادن بسوی رستگاری انسانهاست از این رو، خداوند متعال نسبت به شان و مقام عالم و متعلم عنایت خاصی مبذول داشته و آنان را بر سایر طبقات ممتاز ساخته و به شخصیت آنان ارج نهاده و برای آنان امتیاز ویژه‌ای قائل شده است.

رئیس رسانه استانی با تقدیر از خلاقیت خانواده حاجیلو تصریح کرد:تولید این اثر فاخر رادیویی مرتب قدردانی آحاد مردم فهیم ایران اسلامی و مسئولین رسانه ملی را در پی داشت و مهمتر اینکه قوت قلبی برای این بانوی فرهیخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این دیدار اظهار کرد: این معلم وظیفه شناس با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی، با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست و در شرایطی که کشور با چالش شیوع بیماری کرونا دست به گریبان است، این اقدام خداپسندانه را انجام داد.

رفیعی افزود: علاوه بر وزیر آموزش و پرورش، وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، استاندار استان گیلان و فرماندار شهرستان آستارا از دیگر مقامات کشوری، استانی و شهرستانی هستندکه در طی روز‌های گذشته با تماس تلفنی از خانم صفایی بابت وظیفه شناسی در امر تدریس دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، قدردانی کردند.
 
اوبا تشکر از خانواده هنرمند آقای فیاض حاجیلو، رسانه ملی را یار و یاور نظام آموزش و پرورش دانست واز همراهی و کمک‌های رسانه ملی و استانی در ترویج امر مقدس آموزش قدردانی کرد.
 

در پایان این جلسه از تک تک اعضاء خانواده آقای حاجیلو بابت تولید این اثر فاخر با اعطاء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.