معاون سیاسی استاندار قزوین:

مردم از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین گفت: مردم در تعطیلات نوروزی برای حفظ سلامت خود و دیگران و کمک به مهار ویروس کرونا باید از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گفت: مردم در تعطیلات نوروزی باید از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند چراکه در خانه ماندن بهترین راه پیشگیری از کرونا و کمک به شکست این ویروس منحوس است.

حبیبی افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا، استان قزوین مانند بسیاری از استان‌ها در تعطیلات نوروزی امسال پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی نخواهد بود.

او با اشاره به تعطیلی مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی قزوین در نوروز به دلیل شیوع کرونا، اظهار داشت: درب تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی و تفریحی استان در این ایام بسته است و فعالیتی ندارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از کنترل مبادی ورودی استان با حضور عوامل پلیس راه و نیرو‌های جمعیت هلال احمر خبر داد و اظهار داشت: عوامل مستقر در این مکان‌ها از ورود خودرو‌ها با پلاک استان‌های با درگیری بالا با کرونا به شهر‌های استان جلوگیری می‌کنند و با تب سنجی و غربالگری مسافران مشکوک به علائم بیماری کرونا را به مراکز درمانی و قرنطینه هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار