طرح‌های بزرگ گلستان در سال جدید عملیاتی می‌شود

استاندار گلستان گفت: طرح‌های بزرگ گلستان مانند تکمیل سد نرماب و منطقه آزاد اینچه برون در سال جدید عملیاتی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان ضمن تبریک سال نو گفت: افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش جذب سرمایه گذاری و عملیاتی کردن طرح‌های بزرگ استان همچون منطقه آزاد اینچه برون، ساخت سد‌های استان و تکمیل سد نرماب، احداث راه آهن اینچه برون به گنبد کاووس و ساخت بیمارستان‌های گمیشان، رامیان و مراوه تپه دستور کار سال جدید است.

او افزود: سال۹۸ با اتفاقات فراوانی همراه بود، ابتدا با سیل و در انتها با ویروس کرونا همراه شد که همینجا به همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست دادند تسلیت می‌گویم.

استاندار یکی از نکات ارزشمند سال۹۸ را جبران خسارات سیل در بخش‌های مختلف کشاورزی، مسکونی و زیرساختی دانست استاندار گلستان ادامه داد: بخش عمده‌ای از اقدامات مرتبط با سیل انجام شده است.

حق شناس گفت: صددرصد واحد‌های مسکونی قابل بازسازی عقد قرارداد شده اند، ۹۶درصد آن در مرحله پی کنی، ۸۰درصد در مرحله سقف قرار دارند، ۵۰درصد واحد‌ها با صاحبان شان تحویل داده شده و بقیه طی بهار۹۹ تحویل داده خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: سال ۹۸ با تمام فراز و فرود‌ها پایان یافته و به سال۹۹ امیدوار هستیم.

استاندار اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا توجه ویژه‌ای به کادر درمانی استان داریم و از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

حق شناس یادآور شد: از کادر درمانی استان که به رغم مطالبات کاری، با جدیت به ارایه خدمت می‌پردازند تقدیر می‌کنم و امیدوارم در سال جاری بتوانیم بخشی از زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

او توجه به طرح‌های درمانی را یکی از اولویت‌های اساسی گلستان دانست و افزود: در سال۹۹ بیش از ۱۱۰میلیارد تومان برای ساخت یا تجهیز واحد‌های درمانی استان تخصیص یافته است.

حق شناس در انتها سال پرخیر و برکتی را برای همه مردم گلستان آرزو کرد و گفت: در طول سال گزارش اقدامات اجرایی به مرور به مردم عزیز استان ارائه خواهد شد.
 
انتهای پیام / ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.