رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهم‌ترین دغدغه اجتماعی امسال ایجاد اشتغال است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مهم‌‌‌ترین موضوعی که در مسائل اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد بحث ایجاد شغل است.

مهم‌ترین دغدغه اجتماعی امسال ایجاد اشتغال استمسعود رضایی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اولویت‌هایی که در سال جدید باید به آنها رسیدگی شود، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا باید بیشتر توجه‌ها به این موضوع باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رفع مشکلات فعلی باید حرف زدن را کنار گذاشت و اقدام عملی کرد، افزود: باید به کارشناسان علمی زمان داده شود تا با برنامه‌ریزی دقیق و آینده نگری این مشکل را حل کنند.

رضایی تصریح کرد: موضوع دیگری که باید به آن توجه کنیم بحث اقتصاد است که حال و روز خوبی ندارد. بودجه امسال مناسب نیست و با توجه به این کمبود بودجه باید از منظر سیاسی روابطمان با سایر کشورها را بهبود ببخشیم. درصورت بهبود روابط می‌تواند گشایشی در وضعیت اقتصاد باشد.

او ادامه داد: وقتی منابع مالی کافی وجود داشته باشد، قطعا برنامه‌ریزی بهتری صورت خواهد گرفت، به عبارت دیگر برنامه‌ریزی بدون توجه به منابع مالی عاقلانه نبوده و این بی توجهی به این موضوع می‌تواند هشداری جدی باشد.

رضایی گفت: باید به اندیشه‌های مختلف اجازه حضور دهیم تا با برآیند آنها برنامه‌ریزی منسجمی صورت گیرد. اگر نتوانیم وضعیت اقتصاد را بهبود ببخشیم قطعا نمی‌توانیم شغل ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که در مسائل اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد بحث ایجاد شغل است. بخش عظیمی از جامعه ما، جوانان تحصیل کرده‌ای هستند که با وجود مستعد بودن، بیکار هستند و همین موضوع برای آنها نا امیدی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار