پس از عبور از بحران کرونا برنامه‌های توسعه استان کرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود

استاندار کرمانشاه با تاکید بر مبارزه جدی با ویروس کرونا، گفت: سال ۹۹ را با شعار پیروزی بر کرونا آغاز می‌کنیم، تا هرچه زودتر مردم به زندگی عادی بازگردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند روز جمعه در پیام نوروزی خود عنوان کرد: سال ۹۸ را با بحران سیل آغاز کردیم و توانستیم با همکاری مردم به خوبی و بدون خسارت جانی از آن عبور کنیم.

او با بیان اینکه پایان سال ۹۸ با بحران کرونا رو به رو شدیم، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری خوب مردم و متخصصان هرچه زودتر زنجیره‌ ویروس را قطع کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بهترین راهکار برای قطع زنجیر اتصال ویروس در خانه ماندن است، ادامه داد: سال ۹۹ را با شعار پیروزی بر کرونا و در خانه بمانیم شروع می کنیم تا هرچه زودتر این بحران را پشت سر بگذاریم و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

بازوند با تاکید بر این که پس از عبور از بحران کرونا برنامه‌های توسعه استان با جدیت دنبال می‌شود، اظهارداشت: اولویت کرمانشاه اشتغالزایی و عبور از بحران بیکاری است.

او با بیان اینکه سال گذشته اشتغالزایی مطلوبی در کرمانشاه ایجاد شد، گفت: در سال ۹۸ سه سند اقتصاد مقاومتی رونق تولید و اشتغال در کرمانشاه تهیه شد تا مطابق آنها هر سال سه درصد از نرخ بیکاری کرمانشاه کاسته شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای کاهش هر یک درصد از نرخ بیکاری باید حدود هفت هزار شغل ایجاد شود، اظهارداشت: در سال ۹۸ توانستیم سه درصد از نرخ بیکاری کرمانشاه را کاهش دهیم و امیدواریم این روند در سال ۹۹ نیز ادامه داشته باشد.
بازوند، آسیب‌های اجتماعی را نیز یکی از چالش‌های پیش روی کرمانشاه دانست و بر مبارزه جدی با آن تاکید کرد.

او در پایان پیام خود بار دیگر به بحران کرونا اشاره و از خانواده علوم پزشکی و پرستاران که در صف اول مبارزه با کرونا هستند و جان خود را به خطر می‌اندازند، تشکر کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار