سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم برای مبارزه با کرونا با مسئولان همراهی کنند

نماینده محلات گفت: مردم برای مبارزه با کرونا با مسئولان همراهی کنند چرا که رفتن به سفر به معنای نادیده گرفتن تلاش جهادگران سلامت است.

مردم برای مبارزه با کرونا با مسئولان همراهی کنندحجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم اجتناب مردم از مسافرت‌های نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همه مردم به سرعت انتشار و خطر ویروس کرونا واقف هستند و تعداد زیادی از افراد حتی اگر به بیماری کرونا مبتلا نباشند، ناقل هستند.

او افزود: مردم باید بدانند که سفر رفتن و حضور در اماکن پرتردد در شرایط فعلی مساوی با ابتلای آنها به ویروس کرونا  است، بنابراین بهترین راه برای قطع زنجیره این بیماری در خانه ماندن است.

سلیمی بیان کرد: هنوز برای ویروس کرونا درمان قطعی پیدا نشده و احتمال دارد که این بیماری در آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا ساخته شده باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید در راه مبارزه با ویروسی که ممکن است بنا بر فرمایش رهبر انقلاب  ساخته و پرداخته دست دشمنان است با مسئولان کشور همراهی کنند.

او ادامه داد: ظرفیت بیمارستان‌های کشور محدود است  در نتیجه اگر تعداد مبتلایان افزایش یابد شمار فوتی‌ها و متضرران این ویروس افزایش می‌یابد.

سلیمی افزود: تمام کادر درمانی کشور و نیرو‌های مسلح  برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده‌اند، بنابراین مردم باید بدانند عدم جدی گرفتن این بیماری و رفتن به سفر به معنای نادیده گرفتن  و از بین بردن  نتیجه تلاش جهادگران عرصه سلامت است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم مردم با بینش نسبت به خطرات  ویروس منحوس کرونا در خانه بمانند تا این بیماری کنترل شده و جلوی صدمات جانی و مالی در کشور گرفته شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار