تست کرونای اولین نفر در سوسنگرد مثبت شد

بخشدار بستان ضمن تایید مثبت شدن جواب آزمایش اولین بیمار ناقل ویروس کرونا در سوسنگرد گفت: رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری الزامی است.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مثبت شدن جواب آزمایش اولین بیمار ناقل ویروس کرونا در سوسنگرد را تایید کرد و گفت: با توجه به این اتفاق، احتمال شیوع این بیماری و به خطر افتادن سلامتی سایر شهروندان در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی وجود دارد.

او با تاکید بر جدی گرفتن موضوع سلامتی خود و خانواده اظهار داشت: شهروندان باید در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و روستا‌های منطقه جدا خودداری نمایند، ضمن اینکه اجرای نکات بهداشتی توصیه شده از سوی مراکز بهداشتی و درمانی مبنی بر شست‌وشو دست‌ها و استفاده از ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده مجاز نیز در پیشگیری از شیوع بیش از پیش این ویروس نقش بسزایی دارد.

هاشمی زاده بر خرید مواد شوینده و ضد عفونی کننده از مراکز معتبر و رسمی دارای پروانه دار تاکید و تصریح کرد: شهروندان به محض مشاهده کوچک‌ترین علائم بیماری، نسبت به معرفی خود به مراکز درمانی جهت درمان مراجعه فرمایید و از حضور در تجمعات انسانی و اقوام جدا خودداری کنند.

بخشدار بستان ادامه داد: مردم باید اخبار و اطلاعیه‌ها را فقط از طریق رسانه‌های معتبر و ملی پیگیری کنند و همچون گذشته با کادر‌های بهداشتی و درمانی و همچنین نیرو‌های انتظامی و نظامی در سطح منطقه تا ریشه کن نمودن بیماری ویروس کرونا همکاری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار