ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تولید، سرمنشا اصلی حرکت و رشد اقتصادی است

فعال اصولگرا گفت: چون تولید سر منشا اصلی رشد اقتصادی است، مقام معظم رهبری امسال را هم به این موضوع اختصاص دادند.

/حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نام گذاری سال ۹۹ به سال «جهش تولید» گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند، اگرچه گام‌هایی برای رونق تولید در کشور در سال ۹۸ برداشته شد و دولت اعتباراتی را برای راه اندازی بخشی از کارگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی اختصاص داد و قوه قضائیه هم تعداد قابل توجهی از بنگاه‌های تولیدی راکد و تعطیل شده را مجددا به چرخه تولید بازگرداند، اما هنوز میزان تولید در کشور به حدی نیست که بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند و کسب و کار مردم را رونق دهد؛ لذا نیازمند یک جهش جدی در سال ۹۹ هستیم که اگر با این جهش که نیازمند برنامه ریزی از سوی هر سه قوه است پیش برویم، می‌توانیم امید داشته باشیم تا هرچه سریع‌تر موانع تولید برطرف شود و اعتبارات ویژه به این مساله اختصاص یافته و مشکلات تولید کنندگان نیز از بین برود.

ترقی افزود: همچنین اگر این موضوع محقق شود ما بهبود قابل توجهی در وضعیت اقتصادی کشورمان شاهد خواهیم بود که می‌تواند مشکلات اشتغال، گرانی، بیکاری و تورم را نیز حل کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطر نشان کرد: چون تولید سر منشا اصلی حرکت و رشد اقتصادی است و ارتقا بنیه اقتصادی و تقویت بخش اقتصاد نیز به این موضوع باز می‌گردد؛ لذا مقام معظم رهبری امسال را هم به این موضوع اختصاص دادند و خواستند که جهشی در تولیدمان داشته باشیم تا عقب ماندگی‌های سال‌های گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۳:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
با سلام، تولید موتور محرک اقتصاد یک کشور است.ایجاد ارزش اجتماعی برای تولید نیازمند فرهنگ سازی عمیق می باشد و نه اینکه در حد شعار باقی بماند. متاسفانه طی دو دهه اخیر دلالی و پول به جای تولید به ارزش تبدیل شده و کسانی که مولد بوده و ایده های عالی دارند از میدان به در شده اند، که خود آفت اقتصاد و جامعه شده است.
با احترام
آخرین اخبار