شهردار نیویورک از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با کرونا شدیدا انتقاد کرد

شهردار نیویورک در اظهاراتی ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت آمریکا در مواجهه با کرونا تاکید کرد ترامپ و کابینه اش هیچ برنامه‌ای برای مقابله با این ویروس کشنده ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک در اظهاراتی ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: «در نیویورک ۵۱۵۱ مورد تأیید شده از ابتلای به ویروس کرونا را شناسایی کردیم.»

شهردار نیویورک افزود: «تقریباً یک سوم از کل موارد ابتلا به ویروس کرونا را داریم که دو سوم موارد در ایالت نیویورک است. این یکی از بزرگترین بحران‌های ایالات متحده در نسل‌های اخیر است.»


بیشتر بخوانیدچین: پمپئو درباره کرونا دروغ می‌گوید


بلازیو گفت: «امروز رئیس‌جمهور هیچ شواهد جدیدی حاکی از اقدامی مؤثر ارائه نکرده است. من نمی‌فهمم چرا او اقدامی مؤثر را برای کمک به کشور و ما انجام نمی‌دهد. ترامپ و کابینه اش هیچ برنامه‌ای ندارند.»

این در حالی است که پیش از این نیز روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در سرمقاله‌ای با انتقاد شدید از رویکرد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا تاکید کرد کمبود‌های دردسرساز می‌تواند تمام تلاش‌های پرسنل درمانی آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار