درخشان: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد/ از مردم خواهش می‌کنم به مسافرت نروند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سال ۹۸ در مجموع خوب نبود، امیدوارم در سال جدید برای ورزش ایران اتفاقات خوبی رخ دهد.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بهترین خاطره و بد‌ترین خاطره خود در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: متاسفانه از سال ۹۸ خاطره خوبی نداشتیم. وضعیت مردم به گونه‌ای شده که فقط می‌خواهند زنده بمانند نه این که زندگی کنند. ۹۸ سال خوبی نبود. سال نو با آمدن سیل در برخی از استان‌های کشور شروع شد و با شیوع ویروس کرونا به اتمام رسید.

او ادامه داد: بد‌ترین خاطره من از سال ۹۸ و حتی بدترین خاطره زندگی من، سال نویی بود که مردم به دلیل آمدن سیل خانه‌های خود را از دست دادند و زندگی شان با مشکل مواجه شد. هرچه سال ۹۸ رو به جلو رفت وضعیت بد‌تر شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شیوع ویروس کرونا بیان کرد: انشاالله هرچه زودتر این ویروس در کشورمان از بین برود. به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست دادند تسلیت می‌گویم. امیدوارم با از بین رفتن این ویروس در سال ۹۹ نفس راحتی بکشیم.

درخشان افزود: می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از پزشکان و پرستاران بکنم که درحال مبارزه با ویروس کرونا و خدمت کردن به هم وطنان خود هستند. من دست تک تک این عزیزان را می‌بوسم. جایگاه این عزیزان در بهشت است. انشاالله مزد خدماتشان را از خداوند متعال و آقا امام حسین (ع) بگیرند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با عملکرد ورزش کشورمان در سال ۹۹ اظهار کرد: امسال از نظر ورزشی هم اصلا سال خوبی نبود. تیم‌های ما در جام باشگاه‌های آسیا ناکام بودند. در نهایت هم شیوع ویروس کرونا ورزش ما را به تعطیلی کشاند. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای ورزش کشورمان باشد.

درخشان درباره دوست داشتنی‌ترین سین، از سفره هفت سین بیان کرد: من همه سین‌های سفره هفت سین را دوست دارم. اما مساله‌ای که درباره سفره هفت سین اهمیت دارد این است که مردم با دلی خوش، کنار این سفره بشینند. امیدوارم که مردم ما با شادکامی، لحظه تحویل سال کنار سفره هفت سین نشسته باشند.

پیشکسوت فوتبال درباره دوست داشتنی‌ترین رسوم سال نو اظهار کرد: دید و بازدید در سال نو را از همه رسوم بیشتر دوست دارم. وقتی کودکان لباس نو می‌پوشند و با خوشحالی به دیدن بزرگتر‌های خود می‌روند را بسیار دوست دارم. امیدوارم افراد مسنی که چشم انتظار فرزندان خود هستند با آن‌ها دیدار داشته باشند. این قشنگ‌ترین عیدی است که هر فرد می‌تواند در ایام نوروز به بزرگتر‌ها و بستگانش تقدیم کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با سفر کردن در تعطیلات نوروز گفت: بنده به هیچ عنوان در تعطیلات نوروز امسال به مسافرت نمی‌روم. از مردم هم خواهش می‌کنم در خانه‌های خود بمانند. اگر عید امسال به مسافرت نروند مشکلی پیش نمی‌آید. مردم باید رد خانه بمانند تا از شیوع ویروس کرونا جلو گیری کنند.

او درباره کدورت با اطرافیان خود در سال ۹۸ اظهار کرد: خوشبختانه در سال ۹۸ کدورتی بین بنده و اطرافیانم پیش نیامد. از افرادی که کدورتی در دل خود دارند می‌خواهم با فرارسیدن سال جدید این کینه‌ها را کنار بگذارند و باهم آشتی کنند.

درخشان در پایان گقت: امیدوارم سال ۹۹ سال پربرکتی برای مردم ما باشد. انشالله سال ۹۹ سالی پر آرامش و به دور از هیاهو و جنجال برای مردمانمان باشد و برای ورزش کشور ما هم اتفاقات خوبی بیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار