خدمات رسانی ۲۵ پایگاه غربالگری در ورودی‌های استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از فعالیت ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد در ورودی‌های یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در حال حاضر ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد داریم که چهار پایگاه در ورودی‌های استان و سه پایگاه در ورودی های شهرستان یزد خدمت رسانی می کنند.

 او با بیان اینکه برای شکست ویروس کرونا همه باید دست به دست هم بدهیم، افزود: جمعیت هلال احمر به پشتوانه اعتماد مردم و به پشتوانه داوطلبان و اعضایش به سهم خود سعی می‌کند در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا نقش ایفا کند.

حرازی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه تب یکی از علائم بیماری کرونا است، غربالگری و تب‌سنجی شهروندان، طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد به ما محول شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در ابتدای امر در مبادی ورودی پایانه مسافربری و همین‌طور و ایستگاه راه آهن این غربالگری انجام شد، اما کم کم و بر اساس مصوباتی که ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان اعلام کرد در چهار ورودی اصلی استان با مشارکت فرمانداری‌ها و بسیج پایگاه‌هایی ایجاد شد.

حرازی‌زاده گفت: بر اساس نیازی که فرمانداری‌ها اعلام کردند و نیازسنجی که شد، بنا بر وسع‌مان در هر کدام از شهرستان‌ها پایگاه‌هایی برای غربالگری و تب‌سنجی بر پا شد و هم اینکه به مردم هشدار بدهیم که خودشان باید از خودشان مراقبت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.