پای کار آمدن همه اکوسیستم های زیست بوم برای مقابله با کرونا

سخنگوی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت:خبر خوش اینکه جامعه علمی، دانشگاهی و دانش بنیانی کشور به پویش ما کرونا را شکست می‌دهیمشرکت‌های دانش بنیان پای کار آمدند تا نیازهای پزشکان را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز کرمی سخنگوی معاونت علمی ریاست جمهوری اظهار کرد :خبر خوش اینکه جامعه علمی، دانشگاهی و دانش بنیانی کشور به پویش ما کرونا را شکست می‌دهیم پیوستند و معاونت علمی نیز با توجه به فراخوانی که برای شرکت‌های دانش‌بنیان در برابر ویروس کرونا یک جایزه ویژه در نظر گرفته بود موجب شد خیلی از شرکت ها به میدان بیایند.

کرمی ادامه داد: برخی از شرکت ها خط تولید خودشان به تولید ژل های بهداشتی تغییر دادند و حتی شرکت های تولید ماسک های نانویی ظرفیت تولید خودشان را افزایش دادند و همراه آن کیت های تشخیصی نیز تولید می کنند. شرکت‌های دانش بنیان پای کار آمدند تا نیازهای پزشکان را تامین کنند.

سخنگو معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: جامعه استارتاپی ما هم در فضای آی تی برای سرگرم کردن مردم در این ایام برنامه ها و فیلمی را همراه با تخفیف های ویژه در نظر گرفتند. همچنین برخی از استارت آپ ها برای دانش آموزان و معلم ها فضاهایی را آماده کردند تا دانش آموزان از درس های خود عقب نمانند.

او افزود:در زمینه خرید آنلاین نیز این شرکت ها برای مردم تخفیفات را در نظر گرفتند، ایران همیشه ثابت کرده که از تهدید ها فرصت می سازد و حتما کشور ما از این ویروس مقابله خوبی می کند و سربلند می شود.

کرمی گفت:همچنین این ویروس باعث شد ما در زمینه علمی پیشرفت کنیم و نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار