استاندار اردبیل:

ادارات استان اردبیل تا ۱۵ فروردین تعطیل است

استاندار اردبیل گفت: ادارات استان تا ۱۵ فروردین تعطیل بوده و کمتر از ۱۰ درصد از نیرو‌های اداری برای رفع نیاز‌های ضروری به صورت شیفت حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از اورژانس اردبیل گفت: پیرو هماهنگی انجام گرفته، بانک‌ها خدمات حضوری به مردم ارائه نخواهند کرد، ولی دستگاه‌های خودپرداز همواره شارژ بوده و به مردم خدمات ضروری را ارائه می‌کند.

او ضمن تقدیر از عملکرد مناسب اهالی استان اردبیل در خصوص ماندن در خانه و تعطیلی مراکز پر تجمع تجاری و صنفی تاکید کرد: ماندن در خانه و رعایت نکات پیشگیری گامی برای سلامت کودکان، سالمندان و خودمان است و در صورت ماندن در خانه سیر ابتلا نزولی می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: بیشتر مردم استان اردبیل نکات ایمنی و پیشگیری را رعایت می‌کنند و در صورت مشارکت ۴۵ درصد که کمتر رعایت می‌کنند، از ۱۵ فروردین شاهد روند نزولی خواهیم بود.

بهنام جو اظهار کرد: در دو روز گذشته با توجه به افزایش آگاهی و مشارکت مردم در راستای رعایت نکات پیشگیرانه تماس با اورژانس نیز کاهش یافته است.

او در جریان بازدید از اورژانس همچنین از فعالیت مستمر کادر این مرکز قدردانی کرد و افزود:فعالان اورژانس ماموریت دارند افرادی که با ۱۱۵ تماس می‌گیرند و وضعیت خود را اعلام می‌کنند و کسانی که دارای علائم کرونا هستند، را به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد:۲۰ دستگاه آمبولانس به تجهیزات کامل و ایزوله شده برای این منظور در نظر گرفته شده است.

بهنام جو با اشاره به تلاش‌های ایثارگرانه نیرو‌های درمانی، پزشکان و پرستاران از اقدامات آنان در راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
حال این تعطیلی ادارات اجرایی هم میشود یا نه.
آخرین اخبار