سرپرست پلیس راهور استان قم مطرح کرد؛

اولین تصادف منجر به فوت موتورسوار شهر قم در سال ۹۹

سرهنگ صدفی گفت: بر اثربرخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه وسیله نقلیه ویژه "بیل بکهو" بود که راننده موتورسیکلت ۲۸ ساله، به بیمارستان اعزام شد که متاسفانه در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ غلامرضا صدفی سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف که در ساعت ۲۱:۵۰ شب گذشته در بلوار خلیج فارس، نرسیده به میدان ولیعصر، رخ داده بود منجر به فوت یک تن شد.

او افزود: این تصادف بر اثربرخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه وسیله نقلیه ویژه "بیل بکهو" بود که راننده موتورسیکلت ۲۸ ساله، به بیمارستان اعزام که متاسفانه پس از یک ساعت به دلیل جراحات شدید وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرپرست پلیس راهور استان قم علت این حادثه را عدم توجه راننده موتورسیکلت به جلو اعلام کرد.

"سرهنگ صدفی "در پایان عنوان کرد: در تصادفات موتورسیکلت، بیشترین ضربه به سر راکب و سرنشینان این وسیله وارد می‌باشد که استفاده از کلاه ایمنی باعث کاهش ضربات وارده می‌شود. باز هم از همه موتورسواران تقاضا داریم، با سرعت مجاز و مطمئنه و با توجه کامل به مسیر مقابل رانندگی کنند و از انجام حرکات نمایشی و خطر آفرین خودداری کنند، تا شاهد بروز اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار