کشف ۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کشف حدود ۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد دخانی خبرداد.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس در سال جهش تولید عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد با همکاری سازمان‌ها و دستگا‌های مرتبط با حوزه مقابله با قاچاق، اقدامات شایسته‌ای را در راستای حمایت از تولید برداریم.

او با تاکید بر ضرورت بسیج مقابله با قاچاق کالا در استان، از مشارکت‌های مردمی به عنوان یکی از مهمترین راهکار‌های مقابله با این پدیده شوم یاد کرد و اظهار داشت: مردم محور مقابله با قاچاق کالا بوده و نقش مهمی در حمایت از تولید و تحقق شعار " جهش تولید" برعهده دارند.

سردار آزادی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس در برخورد با قاچاق کالا در استان از کشف حدود ۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در همکاری مشترک با ماموران انتظامی شهرستان کامیاران خبرداد و گفت: در همین راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و متهم نیز برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.